{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 18 Nov 2019
Ford Mustang聲威力猛,但Mustang Mach-E全電動好靜局;Mustang兩門跑車Pony Car,但Mustang Mach-E就是四門Crossover。完全另一種風格,野馬能馴,入門車價$43,895美元未連稅。
作為Ford第一輛電動Mustang及Mustang Crossover車型,廠方今日已公佈不同型號。外觀上車頭密封鬼面罩當然看不慣,再配上LED燈組,當然仍有野馬標記。車尾尾燈設計就最有Mustang風格,一看便認到。
車廂有電子錶板,中控台位置則是15.5吋輕解屏幕多媒體系統。說到Crossover車款,載物空間都很重要,車頭沒有引擎,頭冚下有136 liter載物量,車尾則有821 liter,放平後座可增至1,688 liter。
入門Select型號車價$43,895美元起,會有後驅及四驅版,電動馬達最大馬力255hp,後驅版扭力414Nm,四驅版581Nm。至於0-96km/h加速約要6秒,續航距370km(四驅版約338km)。
高少少還有Mach-E Premium,車價$50,600美元起,只限後驅。
Extend range model馬力提升至282hp,續航距483km。四驅版則有333hp馬力,581Nm扭力,0-96km/h加速需5秒多,續航距435km。.
要追高性能的不用失望,不過要等一等,因為之後Ford更會推出Mach-E GT高性能版本,預計0-96km/h加速少於4秒。
可能有車迷會覺得現在本田(Honda)NSX炒價太高不抵玩?那這一部如何?既然要炒價,不如用50萬歐元,即約500萬港幣,買車神冼拿(Ayrton Senna)生前擁有過的這部紅色NSX?這是他擁有三輛NSX中的其中一部,也是亮相得最 ...
autonews
【多圖】冼拿紅色本田NSX出售 車價50萬歐元
24 Apr 2024
點解會咁大膽?浸濕壞咗咪整囉,又唔係冇錢整,又唔會諗住賣嘅。當你屋企全部都係超跑嘅時候,遇到出面大雨或水浸,真係唔知揀邊部揸去最穩陣。於是,呢位杜拜唔知係咪王子嘅富豪就揀咗全球限量99部嘅Utopia去。見佢 ...
autonews
【睇片】杜拜Pagani Utopia車主 無懼水浸衝過去
23 Apr 2024