{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 29 Jan 2020
MX-5,絕對是經典車款,但當年1996年在New York Auto Show,就有這部全球只此一部的Mazda MX-5 Miata M Coupe concept現身。現在有機會再上路拍試車片,再訪問當年的設計師Tom Matano,原來當年他們只有四星期時間去製造這部概念車,兩盞跳燈真的很正!
他說M Coupe的概念就是要展現Miata硬頂的一面,那玻璃纖維製的車頂,還有那尾玻璃,都是注目重點。但其實在現在這年代,你可能也看過很多舊MX-5車主都會加裝硬頂,都有型,不過始終都係軟篷最好。
喺印度,好多激動嘅事會發生,不過今次就新奇刺激到印度新聞都有報。話說呢部林寶堅尼(Lamborghini)Gallardo車主名係一名二手車經紀,本身係相約另一位經紀喺Pahadi Shareef解決之前賣車嘅佣金糾紛。不過好明顯就係 ...
autonews
【睇片】進擊的印度人 先動口一拍兩散火燒牛
17 Apr 2024
日本有不少單位製作過鮮為人知的車款,當中更有不少好嘢。改裝廠Tommykaira在1986年成立,專改日產(Nissan)及Subaru高性能車款,而在90年代初,更花4年時間製作出這輛ZZ,第一代於1996年至2000年間推出,這就是其中 ...
autonews
【睇片】1997年Tommykaira ZZ 日本版Lotus Elise?
16 Apr 2024