{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 07 Oct 2022
如果發現甩轆,正常人來說,都是停到一邊等拖車?不過在美國加州Orange County的405 Freeway,就有人發現一輛Audi以三輪行駛,而右前輪沒有輪圈,制動碟磨地磨到有火花,破爛的輪胎則放在尾箱,而尾門亦一直打開,而且時速高達129km/h。拍片者試圖提醒女司機停車,不過據說直到離開公路,並且在十字路口和另一輛車碰撞之後,該女司機才停低,而之後警方亦到場。消息指暫時未有人被捕,而該女司機聲稱自己患上癌症,未知是否受藥物影響。
《捉鬼敢死隊》部Ecto-1夠晒經典,不用多介紹啦?不過下周上映的新一集《Ghostbusters: Frozen Empire》就多了一部捉鬼車,就是平治(Mercedes-Benz》的Sprinter,改名為Ecto-Z......雖然可以放入大量裝備,不過原廠2 ...
autonews
【睇片】夠鬼快?《Ghostbusters: Frozen Empire》新一代捉鬼車變平治Sprinter?
19 Mar 2024
幾個月前,廠方都拍過一段影片,就是測試Tesla Cybertruck的防彈能力,還用超慢鏡令觀眾看到子彈打到車身一刻,係勁嘅。不過今次由YouTube頻道JerryRigEverything的Zack Nelson作測試,由手槍到機關槍再到50 cal rif ...
autonews
【睇片】另類試車 Cybertruck防彈能力被射爆?
18 Mar 2024