{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 28 Nov 2017
藝術家成日畀人一種離地、高竇嘅感覺——事關藝術嘅嘢對大部份平凡人黎講真係識條鐵,我哋自然覺得佢哋諗嘢怪怪地,講到尾其實只係了解不足嘅問題。噢你話你冇興趣了解藝術家?但如果個藝術家生到咁嘅樣呢?

Natalie Golba出身自一個俄羅斯家庭,雖然爸爸媽媽都係外科醫師(即係有錢),但因為嫲嫲係鋼琴家嘅關係,所以佢從小就學習鋼琴,之後又學過芭蕾舞,長大後入讀莫斯科音樂學院主修唱歌,之後發現自己其實鍾意做戲,於由Model出發希望做演員,乃係一個徹頭徹尾嘅「Artist」。好在佢就冇一般藝術家嘅孤芳自賞,知道要成為幕前就必須要有人氣,而要有人氣就要好好利用佢嘅最大優點——身材外貌,唔係邊有咁多相睇呀!

雖然Natalie目前未做到演員,但已經登上過《Playboy》、《GQ》、《Sport Illustrated》、《FHM》、《MAXIM》等男性雜誌,Instagram上亦有超過22萬Fans,相信機會好快就會黎啦!
nataliegolba on Instagram
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024