{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 06 Apr 2018
講起《Playboy》女郎,好多人可能會直覺地覺得佢只係樣靚身材正,有甚者更可能覺得佢哋「波大無腦」,揀另一半都係靚仔大隻有錢就得。嗱我唔能夠排除可能有好一部嘅女仔係咁,但絕對唔係所有,事關《Playboy》曾經出過一個Jessica Ashley!

Jessica Ashley係《Playboy》2014年六月嘅跨頁女郎,佢回憶指當時係透過Facebook收到《Playboy》嘅邀請,於是由密西根州飛去加州拍攝,當日更加係佢首次全裸上陣。好在事後坊間評價甚好,佢亦正式踏上模特兒之路。講到佢最鍾意嘅男人,佢就話一定要識欣賞Henry Miller嘅著作(20世紀美國重要作家,仔細地描寫性愛場面是其特色之一),仲話如果個男人唔能夠同佢一齊睇Miller嘅書,佢根本就唔會同個男人一齊喎!證明佢唔單止要男人有返啲文學根底,更加要有個樂而不淫嘅思想。

不過計我話最難嘅唔係要睇書,而係要面對住Jessica呢個靚女、呢副身材、睇啲仔細描寫性愛嘅文字,都仲要專心睇到書嗰下難。我自問就做唔到啦。
missjessicaash on Instagram
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024