{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 02 May 2018
所謂長江後浪推前浪,當2000年出世嘅「千禧BB」都開始要拎成人身份證,就代我哋呢啲八、九十後「前浪」距離搭兩蚊車又近咗一大步。早排網上流傳仲某條街訪片段,片中嘅一班死o靚仔00後話八、九十後老土、咩都唔識,真係令人汗顏。八、九十後係咪真係「咩都唔識」我就唔講,我淨係知道有啲嘢,都係我哋識而班00後唔識——例如以下呢班90年代女星嘅全盛時期有幾靚。

李嘉欣

18歲時就成為港姐、華姐雙料冠軍(1988年),靚到有個朵就叫「大美人」,依家就算已經年近五十,做埋呀媽都係風韻猶存。但喺班00後嘅認知當中,我估就算記都係記得「我真係恭喜你呀」。

邱淑貞

豆豆呀!係豆豆呀!1987年參選港姐成為大熱,後來因為整容風波被逼退選,但依然得到電視台賞識入行。初期以清純形象出道,到1992年《赤裸羔羊》大膽演出成為一代性感女神,連埋《不道德的禮物》及《愈快樂愈墮落》三次提名金像獎最佳女主角,1999年與I.T創辦人沈嘉偉結婚後全面息影——如果你唔知佢有幾靚,不妨去睇下佢今年16歲嘅大女沈月。

王祖賢

15歲於台灣出道,1985年開始參與香港電影,其中1987年於《倩女幽魂》中出演小倩一角風靡亞洲,甚至韓國人依家講起香港電影女明星都仲會提起佢。

張敏

有睇過周星馳啲戲就一定會認得呀「綺夢」,90年代拍下多部電影,1995年淡出後近廿年來多次「復出又淡出」。

朱茵

紫霞仙子你都唔識就真係好打有限,但個人認為佢演出最高峰係《強姦2之制服誘惑》,想當年與朋友去打冷遇著電視深夜重播,成間鋪頭啲人專心飯都唔記得食,可想而知佢有幾吸引。

黎姿

細細粒呀!係細細粒呀!我仲需要講啲咩呀?

蔡少芬

若然你有聽過「我真係恭喜你呀」,你一定知道「Ada」係邊個。17歲以港姐季軍身份出道,九十年代尾成為電視台五大花旦之一。早排有網民搵返佢當年嘅劇集造型出黎,仲話佢贏哂所有韓妹添呀!

袁詠儀

90年港姐冠軍,90年代中期當紅女演員——我淨係講94年佢已經有包括大家屬悉嘅《國產凌凌漆》等14部電影上映,當中10部係女主角,仲憑《金枝玉葉》拎到金像獎最佳女主角。

張栢芝

同班00後講「奇拿事件」佢哋都未必知係咪,要佢哋知道邊個係張栢芝就更加難。但00後你需知道當年張栢芝係你哋出世前幾年係好多人嘅初戀黎架。

八、九十年女星當然唔止以上呢啲,仲有劉嘉玲、張曼玉、關之琳、林青霞、鍾楚紅等等神檯級美人我就唔一一細數。其實每一代人都有佢哋各自嘅經歷同想法,出生年份亦唔必然代表佢哋嘅心態年齡,咪當大家互相學習囉。
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024