{ SKIP }
文:王貽興  
POSTED ON 05 May 2018

《復仇者聯盟3》上映,全球轟動,身邊不少兄弟都忍唔住呻,條女都響戲院出晒醜,仲核突過首映叫袁偉豪扮晒嘢大明星果位行內人……

譬如話有朋友條女響套戲開場幾分鐘就問,咦超人唔係同佢地Friend返啦咩?點解仲未出現既……又有朋友條女睇到最後問,點解佢地唔叫神奇女俠嚟幫佢地?蝙蝠俠呢?蝙蝠俠去咗邊?點解成集都唔出?點解蜘蛛俠咁後生既?前幾年唔係有套《蜘蛛俠》架咩?咁《復仇者3》即係前傳呀?係發生響前幾年果套《蜘蛛俠》之前既事嚟架?

網上有所謂Marvel迷的理想女友,分三個等級。最低等是不會陪你看,覺得這些超級英雄片好悶好無聊唔知做咩打打打,仲唔畀你搵人睇,因為覺得你一沉迷就會冷落佢;第二級也是最普遍等級,就是不管陪你一齊睇咗幾多集,仍然分唔到邊個打邊個,一邊睇一邊問你各種黑人問號鳩問題,令你啼笑皆非,佢唔知道《美國隊長》果個bucky就係後嚟既Winter Soldier,記得唔知邊集有個壞人好勁最後又變返好人,話好鍾意《銀河守衛隊》但睇完都唔知道《復仇者3》佢地有出過場,又或者將黑寡婦同神奇女俠撈亂咗……

最理想的女友,是全程陪你一齊睇,知道發生緊咩事,睇完仲會同你一齊搵原著漫畫對比,同你一齊搵彩蛋,甚至離開戲院就去玩具店搵figure搵玩具……之但係就算畀你遇著呢啲可遇不可求,真正不能錯過的女友,男人原來都好愁……

最近身邊某兄弟就係咁。條女睇《復3》對啲彩蛋同細位呼應仲熟過佢,男人以為執到寶,後尾先知原來條女前男友係超級Marvel迷,個身形仲同雷神差唔多……男人知道咗,唔單止個人灰晒,仲對Marvel啲戲蒙上陰影,開始連睇都唔想睇……

唔怪之得以前啲前輩成日話,如果你識到條女佢完全知道咩係越位,皇馬同曼聯有咩人,千祈唔好開心住,因為佢已經畀人調教過晒,帶佢進入呢個國度既,唔係你,而係前面果位師兄……

諗到呢度,原來自己條女唔識邊個打邊個,都唔係一件壞事。

作者簡介: 香港新生代作家、作詞人及主持人

近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024