{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 13 Feb 2019
又黎到呢個「師傅帶進門,修行看個人」嘅系列,今次要同大家介紹嘅美女源自我喺外國討論區睇到嘅呢張相。
皮膚白滑,輪廓分明,上圍豐滿,腰肢纖瘦,臀部堅挺,姿態嬌艷,相中呢位女仔就外表而言的確係非常高質,經過一輪搜尋,我就發現咗佢其實係叫Blanc Noir(好有可能係假名),網上亦有稱佢為Miss Noir,原因係佢曾經使用過MissNoir_xx之名活躍於網上——一個叫MyfreeCam嘅網。

冇錯,呢位Miss Noir係一名來自美國嘅Cam Girl,大概於2015年於知名平台MyFreeCam上做自己嘅「個人節目」,喺節目中嘅演出更加相當赤裸,再加上佢咁完美嘅外型,當然成為色途之人嘅至愛,網上亦留下唔少佢嘅倩影。不過後來唔知點解就銷聲匿跡,依家既無做節目,甚至冇可信嘅社交平台,只係能夠搵到一啲被人另存嘅紀錄。不過如果你肯花心機,都一樣可以睇得好開心嘅——唔係你以為我呢啲相喺邊到搵返黎?

日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024