{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 31 Jan 2020
NBA球隊金州勇士明星後衛Stephen "Steph" Curry季初受傷,到依家都未復出,大家都好耐冇見過佢射三分波。但喺大西洋嘅另一邊就有另一個Steph Currie,雖則唔知佢識唔識射三分波,但佢個IG就真係有啲波睇!

呢位Steph Currie全名其實係Stephanie,係一名目前喺英國嘅小網紅,據喺Linkedin上面搵到嘅個人資料,佢本身係來自加拿大多倫多,但後來就去咗英國做Event Planner。相比起佢嘅工作,佢個IG啲相就精彩得多,一年到晚都係泳衣小背心,纖瘦但又玲瓏浮凸嘅古銅色身體盡現眼前,再加上佢個極度燦爛嘅笑容,即係睇到你即刻想轉身射…個三分波呀真係!

stephcurrrie on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024