{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 07 Mar 2020

OK,我知你哋諗緊咩,你哋覺得呢個Amber Killion唔靚嘛。但我都成日叫你哋睇女仔唔好淨係睇樣,要睇埋個心口…呀唔係,係心靈!Amber Killion個心口…心靈真係幾吸引架!

Amber出生於美國加州,自小於俄勒乳州長大,今年24歲,基本上就係一個Model/網紅之類。係,佢個樣未必係大家杯荼,但正如我上面咁講,佢心口就肯定會令大家杯荼變成奶茶。而且佢心口入面嘅心靈都一樣好靚,事關係一個Q&A到有人問揸架McLaren可唔可以同佢出街,佢就話自己年中收唔少呢啲送禮、請去旅行就係為見佢一面嘅邀請,但佢自己就睇重大家究竟有冇Feel,錢唔係最重要。

當然你都可以話佢扮嘢,但疑點利益歸於被告,我就信啦。況且佢自己嘅搵錢能力都相當高,係OnlyFans.com(Fans課金買Exclusive Content嘅平台) 上Top 1%嘅創作者,可能佢又真係唔使靠男人呢?
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024