{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 01 Apr 2020

疫情之下,各國醫護人員首當其衝,唔單止要面臨大量工作、資源不足,更加有可能連自己都染病,作為普通市民嘅我哋可以做啲咩黎幫下手?用Like黎表示支持都得架!

好似呢位台灣美女「小莓」咁,本名許雅慧嘅佢目前係於「大醫院的病房」工作中嘅全職護士,閒時亦會接一啲Model/KOL工作。佢仲有個花名叫「野性小護士」,點解?大家睇圖都見到佢乖乖女般嘅外表之下,係有一副幾咁火辣嘅身材,而佢亦好大方咁喺IG Show哂比大家睇,黎緊仲會推出寫真集!日頭咁辛苦工作,夜晚仲帶畀我哋咁多娛樂,你話點可以唔支持?

lilyeast0214 on Instagram

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024