{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 09 Nov 2020

大家有睇過以前啲破解變魔術嘅節目,應該都有印象舞台魔術嘅其中一個掩眼法,就係搵幾個樣靚身材正嘅性感女助手掩掩揚揚分散大家嘅注意力。咁如果個魔術師本身就已經係個樣靚身材正嘅性感女魔術師,即係以下呢位「御寺ゆき」,咁大家又覺得會睇得更集中,定係更分心呢?

圖片:terashi1220 on Instagram

卻說今年25歲嘅御寺ゆき曾經跟日本著名魔術師學藝一年,但後來就因為同師傅吵大鑊而離開,然後一個華麗轉身加入專出水著寫真女星嘅經理人公司「01Familia」,出道第一組寫真就係《週刊Young Jump》嘅封面,之後就繼續以「美女魔術師」之名活動,IG上除咗清涼寫真,亦有性感魔術師打扮,令一眾男Fans唔使學都識得出「變大變大變大」魔術。

圖片:terashi1220 on Instagram

不過近排佢就因為衣著而闖禍——唔係因為佢著得太少,係因為著得太多。卻說早前御寺ゆき舉行魔術表演,以佢一貫作風,觀眾們入場主要都係睇佢著得有幾性感,但結果佢就皮衫皮褲包到實咁出現,令觀眾頓感被騙。最後佢仲要上電視節目道歉,連主持人都話佢咁樣唔要得。香港嘅大家就冇被佢呃嘅福氣啦,唯有睇下佢IG嘅靚相啦。

terashi1220 on Instagram

日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024