{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 22 Jul 2021

日本藝能界百花齊放,有多間電視台以及數之不盡嘅好節目。知名製作人秋元康就曾經同東京電視台聯手製作選秀綜藝節目《青春高校3年C組》,招募多位高中生組成喺漫畫入面先有機會見到嘅「夢想班級」,隨住節目爆紅就順勢推出埋偶像組合「青春高校3年C組偶像部」。今日就同大家介紹其中一位成員,嚮往鄉村生活嘅美少女「頓知気さきな」。

今年21歲嘅「頓知気さきな」,早喺2018年就同家姐「戦慄 かなの(藝名嚟,所以怪怪哋係正常)」組成女子組合「femme fatale」出道,後來喺2019年參加頭先所講綜藝節目《青春高校3年C組》開始走紅。

隨住女團喺今年3月31日正式解散,佢就推出首本個人寫真集,實現佢一直以嚟嘅夢想。唔知係咪代表佢之後會打算進軍寫真界呢!

資料來源:twitter@tonchiki_dollinstagram@arigato_v
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024