{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 13 Nov 2017

唔係話要吹奏Netflix,但Netflix時不時加入新奇影片,我唔講近期譚玉瑛姐姐宣傳套《Stranger Things》Season 2,俾我發現咗套紀錄片《Todo Sobre El Asado》(中譯:阿根廷的烤肉盛宴),怪得嚟好好笑。

「喺建築工地,美國人會坐低食三文治,喺阿根廷,我地會喺塊空地燒柴燒肉」你就知道燒肉對阿根廷人到底有幾重要。

導演Gastón Duprat同Mariano Cohn,用咗一個好奇怪嘅角度拍攝紀錄片,不論取材、鏡頭調度、訪問問題、拍攝手法都相當怪雞,跳脫地將「阿根廷的烤肉」呢個主題演譯得相當有趣,由最初教你點屠宰牛隻、阿根廷有烤肉大學、燒肉要擇咩部位等等,最痴線係,佢竟然問一個烤肉大師一條問題:「你有無嘢想同素食者講?」,然後大師個樣西到一個點。

不過最搞笑都係一段講「匙羹切肉」嘅故仔,話說阿根廷布宜諾斯艾利斯有間好受歡迎嘅扒房LA BRIGADA,連球星美斯都係座上客,餐廳老闆介紹咗佢地嘅招牌菜,Bife de Chorizo 即係我地平日食嘅Sirloin 或New York Strip,不過佢地將塊肉上枱serve客時,就會表演用叉同匙羹cut,証明塊肉又嫩又腍,不過原因係點?自己睇套片啦。

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023