{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 12 Feb 2018

就在剛剛嘅星期日,效力北京農商銀行隊嘅「天下第一控」Stephon Marbury完成了自己在CBA嘅最後一場比賽後,正式結束自己22年嘅職業球員生涯。


40歲嘅Marbury,今季由北京首鋼隊轉投北京農商銀行隊,雙方簽約一年,而呢一季早早已經知道係呢位「天下第一控」嘅最後一個賽季,所以唔少人都非常關注。
效力首鋼期間,Marbury曾3次助球隊奪得CBA總冠軍,因此在中國是一位非常受歡迎嘅美國籃球員。
今年2月20日就會黎到41歲嘅Marbury接受訪問時表示:「我累了,我已經打左22年籃球,這一切都很好,我好鍾意可以自由控制外出,我100%感到平安。」
Marbury作為1996年的NBA新秀,當年嘅佢係以首輪第4順位被木狼選中,其後亦曾效力過籃網、太陽、紐約人及塞爾特人,2009年離開塞軍後就再沒有為NBA球隊效力,並轉戰CBA至今。喺NBA效力嘅13年,Marbury場均可以取得19.3分7.6助攻3籃板1.2抄截,並曾兩次入選全明星賽。如今Marbury退落黎,1996年一屆嘅新秀亦正式全部退役,而呢一屆被評為「黃金一代」,當中嘅球員就包括Kobe Bryant、Allen Iverson、Ray Allen、Steve Nash等人。
曾經,Marbury係NBA最出色嘅控衛之一,因此自視過高嘅佢話自己就係「天下第一控」,但可惜喺NBA未能取得巨大成就,而轉戰CBA卻取得前所未有嘅成功,甚至可以話係佢成為左CBA同NBA嘅一道橋樑。
由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024