{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 26 Apr 2018

火箭vs木狼嘅季後賽首圈系列賽,喺火箭有6位球員得分上雙下正式結束,呢支西岸一號種子以總局數4:1淘汰八號種子木狼,將會喺次圈面對雷霆或爵士嘅勝方。而落敗嘅木狼球員就提早放暑假,管理層就要認真諗下究竟來季陣容上會否需要作出變動。

睇番今個系列賽,木狼領軍人物Jimmy Butler其實表現尚算不俗,佢喺防守端有最大程度上限制對方核心James Harden,但在進攻端卻不夠穩定,特別在生死戰第五戰中,竟然只係拎到8分,呢個係令人難以接受的。
木狼另外兩位年輕核心Karl-Anthony Towns及Andrew Wiggins,前者在頭三場完全處於迷失狀態,其中頭兩場加埋先拎到13分,而第三戰雖然拎到18分,但命中率只有38.5%,明顯完全不在狀態。而Wiggins雖然喺得分上較為穩定,但最後兩場嘅命中率卻只有35.7%,作為球隊嘅得分主力完全係令人失望的。
就喺三位核心都打唔出應有水平嘅時候,木狼卻有一人挺身而出成為球隊最後一根救命稻草,無錯佢就係前MVP Derrick Rose。作為NBA歷史上最年輕嘅MVP,Rose因膝傷已經再唔係昔日個位無堅不摧嘅「飆風玫瑰」,但係如今嘅佢卻比任何人都更珍惜在場上嘅每一分每一秒,因為佢唔知道自己咩時候會再打唔到球。從比賽中可以睇到,Rose並唔會輕易放棄任何機會,其他隊友唔郁佢自己點都會郁,就算明知會犯規都會盡力阻止對手。
喺今個系列賽,Rose五場比賽全部以後備身份上陣,平均獲得23.6分鐘上陣時間嘅佢,可以拎到14.2分2.6助攻,唔好睇佢嘅數據看似平平,佢已經係隊內第4嘅得分手,就算相比隊內得分最高嘅Butler都只係相差1.6分,但Rose嘅上陣時間要比Butler少10.4分鐘咁多。
再細睇Rose今個系列賽嘅數據,五場比賽落黎佢嘅投射命中率平均達到50.9%,而以往一直為人垢病嘅三分球命中率更高達70%,罰球命中率85.7%,呢三項數據都要比木狼三大核心要好上唔少,所以今個系列賽木狼表現最好嘅球員就係Rose!
輸比火箭後,木狼今個賽季亦正式完結,而Rose嘅合同亦會喺今夏到期,呢位前MVP非常希望來季可以重返木狼,佢唔認為自己嘅球員生涯就此完結。木狼會唔會再簽佢呢就係未知之數,不過睇番佢今個系列賽嘅表現,佢絕對值得一份只至老將底薪的合同吧!
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024
為紀念《機動武鬥傳G高達》播出30周年,官方日前宣布將於今年夏季推出全新外傳以及本篇結局後續故事,並由當年嘅動畫總監督今川泰宏回歸操刀! 1994年播出嘅《機動武鬥傳G高達》講述各個殖民衛星國家為 ...
hobby
【動漫】《機動武鬥傳G高達》宣布今年夏季推出全新故事
24 Apr 2024