{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 01 May 2018

如果要數近代76人最受歡迎嘅球星必定就是「戰神」Allen Iverson,雖然佢帶領譆球隊奪得過NBA總冠軍,但係佢就憑住只有183cm嘅身高,4次成為常規賽得分王,其個人獨有風格成為唔少球迷心目中嘅超級偶像。如今嘅Iverson雖然已經退役,但係佢嘅人氣依然唔低,每逢出現嘅地方都會成為焦點之一。

而日前Iverson就被問到,喺佢心目中邊幾位球就係現役NBA當中嘅五強呢?Iverson給出嘅答案係:Joel Embiid、LeBron James、Kevin Durant、James Harden及Russell Westbrook。
Iverson表示:「你一定要選James Harden,因為他絕對是今季的MVP。Westbrook今季場均三雙,當有一位球員可以背靠背場均拎到三雙,我真不知道你還想我說什麼。最後,我會選Embiid,這是一個合理的決定,他就像打了很長時間一樣。」
雖然AI並無談論到LeBron及KD,但明顯這兩位都是NBA的絕對前五球星,所以選上他們二人也非常合理。反而AI沒有選上Curry,是一個留意的地方,可能是因為Curry今季表現沒有以往高調,所以並未有選上他。
今季係Embiid喺NBA真正打球生涯嘅第二個賽季,其場均上陣時間提升至30.3分鐘,但上陣場次亦都只有63場,所以並唔可以講佢已經完全展現自己100%的實力,而今季他的場均數據為:22.9分11籃板3.2助攻1.8封阻,並且成功進入全明星陣容,所以他絕對已經是NBA的最佳球員之一。
來到今季的季後賽,Embiid目前打左三場,場均取得18.7分10.3籃板3封阻,而76人亦成功晉身次圈,以他們的勢頭他們絕對有機會挑戰東岸冠軍寶座,所以今次Iverson選上佢絕對合理的。
近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024