{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 02 Jul 2018

較早前NBA已經舉行左一年一度嘅選秀大會,一眾球隊已經選好心儀嘅新人,並開始為新球季作準備。而作為即將進入NBA嘅新人,喺新球季開始前佢地有一段時間可以各自進行訓練,而當中有唔少都會被獲邀與一班NBA球員一齊訓練,就好似作為今年第6順位新秀嘅中鋒Mohamed Bamba就可以同76人「大帝」Joel Embiid一齊訓練。

Bamba喺選秀大會上,被魔術隊以第6順位籤拿下,而佢最令人印象深刻嘅想必就係其7呎10吋達到歷史級別嘅臂展,要知道7呎10吋臂展係NBA新秀體測中嘅歷史紀錄。

身高7呎1吋,再加上7吋10吋嘅臂展,Bamba將有機會成為NBA新生代中嘅籃框守護神,而成功選上佢嘅魔術隊未來防守勢必大幅度加強。

不過,Bamba始終都只係一名新秀,雖然有唔錯嘅潛力,但佢仲有好大嘅進步空間,特別係力量方面佢需要大大加強,否則佢將難以與一班NBA內線。而今次有機會同Embiid黎一個近距離對抗,佢就明白到NBA與NCAA嘅真正分別。

從影片中可以睇到,Embiid有一次背身單打Bamba嘅機會,雖然雙方身高一樣,但係Embiid明顯身型佔優唔少,佢單純利用力量就成功把Bamba擠向籃底,然後一個轉身雙手入樽,Bamba可以話完全無封阻佢嘅機會。

完成入樽後,Embiid更向呢位新秀怒噴:「歡迎黎到這個Fxxking的聯盟!」雖然Embiid只是開玩笑的笑一下這位新秀,但實際上這也是不爭的事實,NBA的強度及速度絕對係NCAA無法相提並論的,就好似當日剛剛加入NBA嘅Embiid亦都算較為瘦弱,但經過兩年時間佢訓練先有如今嘅身型!

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024