{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 16 Oct 2018

作為四屆MVP得主,LeBron James雖然如今已經33歲,但係佢仍然係現今NBA第一人,其全能實力及統治力可以將一支球隊嘅實力提升一個層次。但係作為地球上最出色嘅運動員之一,要想長期保持佳態真係唔係講就得,除左保持誇張嘅訓練量之外,飲食方面都執行得非常嚴格。

要想保持身體健康及維持身型,作為運動員一定要嚴格控制自己的飲食,甚至要放棄自己最愛嘅食物或飲品,而LeBron James當然「走唔甩」。

據消息指,LeBron過去已經放棄進食含有麩質、乳製品及人造糖的食物,如今佢連最愛的紅酒亦都決定戒掉,並且原來已經戒了兩個星期,要知道LeBron James生命中最愛有三樣野:籃球、家人及紅酒,所以你可以想像戒掉紅酒有多困難。

那竟然紅酒都戒掉,那生命當中還餘下什麼?LeBron表示:「空氣。」

戒掉紅酒後LeBron有咩變化?LeBron直言這令佢更加想念紅酒,這對於佢黎講是一個挑戰,但佢從來都喜歡接受挑戰。

要好似LeBron咁戒掉紅酒及其他食物實際上係非常困難的,因為喺佢屋企的小孩會不斷引誘他,好似佢地會在晚上整朱古力班戟,所以LeBron需要極強的自律性,以免自己陷入放縱。

大家可能唔知戒掉麩質有多困難,但以下列出的東西都是含有麩質的食物:

-麵包
-意大利粉
-麵條
-糕點
-格蘭諾拉麥片
-穀類
-餅乾,餅乾和大多數小吃
-麵粉玉米餅
-啤酒
-薄煎餅
-大多數醬料(因為它們當中含有麵粉)
-任何麵粉

實際上LeBron戒掉的食物清單比以上更多,但作為「大帝」他就是有這種醒悟,要想繼續挑戰總冠軍他就是要傾盡全力保持自身健康及具有力量。

啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024