{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 14 Nov 2018
迪士尼+打響頭砲星戰系列大作”The Mandalorian” 公佈男主角

在串流媒體的劇鬥下海外電視劇的黃金歲月可能正在降臨,早前大鑼大鼓下年開台大搞的串流新平台迪士尼+,當然會用盡手上握住的幾張皇牌星球大戰系列同Marvel系列。最新消息是公佈最新星戰系列外傳《Mandalorian》的男主角。

《The Mandalorian》由主演《毒梟:墨西哥》Narcos)和《權力遊戲》的男星佩德羅·帕斯卡Pedro Pascal擔當主角,消息發佈前完全沒有任何先兆和風聲。

 

 呢套劇之所以注目其中一個原因是迪士尼的劇作費強勁,每集製作費據報高達1000萬美元。劇作將會有十集,由有《Iron Man》導演Jon Favreau 做編劇兼監製,而且請到好多強大的電影人幫手執導,當然有Star Wars: The Clone Wars的導演Dave Filoni、仲有雷神《Thor: Ragnarok》導演Taika Waititi等等好多出色電影製作人接拍唔同的集數。

 ”The Mandalorian” 劇本應該係《星球大戰:武士復仇》故事之後帝國的衰亡,以及《星球大戰:原力覺醒》前”The First Order”的興起之間發生,唔係星戰迷可能有點混亂同唔容易理解,不過其實作為一套外傳,唔明都唔緊要,大可以當新劇去睇。

如以現時資料去推斷,故事係發生係賞金獵人所屬的家鄉星系Mandalorian,據知這個也是一個人類的國度。”The Mandalorian”應該都係一個人類的獨行俠的故事。 是星戰中強戈費特(Jango Fett)與波巴費特(Boba Fett)之後,在星際大戰世界中另一名戰士的故事。

 

作為頭砲大作,相信無論是否星戰迷都有理由期待,睇下大灑金錢可以拍到咩野級數的劇集出來!
打機一直以黎都被視「唔係咁好」嘅休閒娛樂,輕則就被人話打機「不務正業」,重則就話打機「教壞細路」。不過近日有個外國研究,就發現打機其實都有正面效果,例如舒緩大家日頭返工時嘅壓力,甚至可以令你第二朝起身 ...
hobby
【電玩】研究指打機有助舒緩工作壓力 第二朝起身更有朝氣!
17 Apr 2024
《鏈鋸人》作者藤本樹於2021年推出嘅短篇漫畫《驀然回首》(Look Back),藉憑觸動人心嘅劇情及出色分鏡廣好受評、感動無數Fans,並於今年2月宣布推出劇場劇動畫。今日官方就率先公開首部預告片,重現多個經典場景。 ...
hobby
【動漫】藤本樹人氣作品《驀然回首》劇場版公開首部預告
17 Apr 2024