{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 02 Jan 2019
【Netflix最後的Marvel系列】《漫威制裁者》第2季即將上架

今日Netflix正式釋出,《漫威制裁者》第二季的先導預告片段,當然這只是一個非常簡單的預告,只見制裁者Frank燒左第一季時得來的免罪條款,然後就拿起鎖匙重新出發,概念預告揭示制裁者第2季終於要來了。

Punisher 的回歸受人重視和注意,最大原因係因為呢個已經是Netflix最後的Marvel系列作品,同系列的Daredevil ,Luke Cage 及Iron Fist 都紛紛被取消,好多人都會認為,剩下的兩部Marvel系列劇作 《漫威制裁者》同《Jessica Jones 》都好大機會步取消腰斬的後塵。

好彩的是睇呢部《漫威制裁者》第2季真係會係於1月18日上架,咁同早前消息劇集於1月上架的消息是一致。當然大家的想法都係未上架已經估緊會唔會被下架!?

如果正正常常有得睇相信都有一班Marvel系列支持者撐場,據說女角KarenPage 將會回歸第2季,而反派(咩制裁者是正派嗎!?)角色Bill Russo也都會在第二季當中回歸!

 

播得完先至算係《漫威制裁者》的情況,當然唔駛唸會唔會有第三季先啦,而劇情方面將不會與 Avenger 有任何聯系,好政治理由相信,出到街已贏的Marvel劇,係Netflix播放唔會同MCU主世界有聯系,大家當制裁者以至有可能最後一套的《Jessica Jones 》係獨立的劇作就可以,唔好再唸Marvel的世界啦!

但要不是Marvel世界觀,制裁者會有人睇嗎!?你話呢!?
Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024