{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 11 Jan 2019
【又來死亡loop】Netflix全新喜劇《俄羅斯娃娃:派對迴旋》(Russian Doll)偷橋創作?!

Netflix的電視劇全球重金收購,凡有好的又或者話題性的都會盡情收買,近日宣佈會播出一輯新的原創喜劇叫《俄羅斯娃娃:派對迴旋》(Russian Doll),呢套劇的特點係一睇就覺得「嘩!有無搞錯!?照抄的嗎?」劇集的故事講述一名女子參加一場晚上派對後意外死亡,第日醒返絲豪無損然後又重複Loop同一日又去派對,陷入不停死亡的無限淪迴中。

可能好多朋友同我一樣開始想鬧爆,下!咁都得,咁咪即電影《Happy Death Day / 死亡無限Loop》囉?!唔同,佢唔係驚慄恐怖片,原來同一個概念改少少變做搞笑喜劇又有無得玩?!而家日日有新劇,一日睇十條新預告,真係要好有驚喜先吸引到人,呢套野抄人抄得幾有noise,咁樣照不停重覆Loop的喜劇可以點樣玩呢?又要鬧又想睇應該就是這種!

 

劇集一季有8集,預告應該只是開端的劇情,唔知會點樣發展呢種無限重回的故事,呢點作為劇集就有少少期待。

 

陣容上呢套山寨版的死亡無限loop都唔差,有《勁爆女子監獄》主角Natasha Lyonne飾演代入死極唔去永無止境的派對迴轉。黑色喜劇《》俄羅斯娃娃:派對迴旋》其他陣容仲有《The Looming Tower》Yul Vazquez、《芝加哥烈火群英》Charlie Barnett、《美國怪談》Chloe Sevigny、《勁爆女子監獄》Dascha Polanco等演員共同參演。

 

劇集2月1日上架Netflix…………一共八集…………

 

 

死極死唔去真係咁好Loop,不如試下改做開心版,日日都結婚大日子……………結到唔想結……hea影相,答:唔願意…….玩數人情…………仲好玩…………

 

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024