{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 16 Jan 2019

【任何仁愈玩愈堅】任何仁又來今次打開胸膛急救偽AV女星!

香港消防處早前推出藍色緊身衣的吉祥物「任何仁」成為城中熱話!當大家以為同曹星如加羅蘭姐打拳跳舞已經好潮好爆時,「任何仁」又再回歸,而且仲加強尺度,同醫療中心合作教大家見到女士暈低要點樣同佢地做心肺復甦法,但由於「任何仁」本身已經強烈的日式風情,而新短片的主角居然是港式偽AV女麥紫莉(Chili),無論場景同拍攝都相當大膽,肉感澎湃,動感非常。

 

咁的拍攝相信並非政府部門的宣傳片,應是私人醫療機構的廣告片,據知是次短片由34G的(Chili)作為主角配合被成件藍色透明於人間的「任何仁」施救,短片會有巨乳的麥紫莉邊唱邊UN俯伏唱出

左手右手直手擺喺心口深度深度 5cm 嘅深度速度速度 1 秒2 下嘅速度

 

 

 

而且仲見到Chili著上上茶餐廳白麥紫莉色小制服擔演外賣仔,情節當然就忽然發作暈左,然後被任何仁專業地救醒,聽講仲有任何仁被嚇暈的搞笑情節。

著住茶餐廳制服背心仔、熱褲的Chili,被任何仁急救,但唔知點解,件茶仔外衣要扒開,救人心切的「任何仁」騎上Chili身上,對住佢的心口用1秒2下的速度做CPR,只見畫面彈下彈下。無人知道到底咁樣做CPR,係麥紫莉先爆,定「任何仁」先爆,反正就係搶哂鏡錯重點。

 

我唸呢個廣告應該不是合家歡時間播放吧?!可能深夜睇波英超時段可以睇到足本廣告

「偽AV女」麥紫莉(Chili)自稱拍AV欺騙觀眾而得罪網民,大家會唔會比機會佢洗底就唔知,但見佢就真係好努力,難得今次有任何仁作為合作伙伴,唔知點解睇睇下任仁何的手指手勢咁似某日本大師?!難道唔止急救了得!?

近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024