{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 20 Feb 2019

美斯,可能係地球上最出色嘅足球員,基本上作為球迷基本上無人不識,不過佢有啲野你卻可能唔知道的。

1.在其餘19支西甲球隊全部取得入球

相信任何一支球隊面對美斯都會感到巨大壓力,呢一點係可以理解的。目前巴塞正排在西甲嘅榜首,而美斯則都曾經喺其餘19支球隊身上取得過入球,並且係最少攻入兩球。其中美斯最喜愛面對嘅球隊相信係西維爾,因為佢喺35次對陣當中累積攻入32球,係19支球隊當中入球數最多的。而喺美斯球員生涯中,喺西甲曾經面對40支不同嘅球隊,其中有3支係未被美斯攻破過大門的,分別係卡迪斯、穆爾西亞及薩雷斯體育會,因為佢地三支都係喺美斯生涯前期出現,再加上其後佢地都無再留起西甲,所以美斯未有機會喺佢地身上取得入球。

2.與碧基已經一起踢了接近20年球

美斯與碧基自從2000年就已經喺巴塞足球學院成為隊友,而兩人很早就已經被發掘出來,認定未來將會取得巨大嘅成就。自從碧基在2008年由曼聯回歸巴塞後,美斯同佢一共上陣421場比賽,只有布斯基斯及恩尼斯達與美斯一同上陣嘅次數比碧基還要多。

3.將每一個入球獻比祖母

基乎每一週大家就會見到美斯入球後雙手手指向天舉起慶祝,但相信唔係太多人知道當中嘅因由。事實上,美斯咁樣做係對其祖母嘅致敬,因為美斯對足球有興趣係全因其祖母,而祖母亦都非常支持美斯踢足球。不過可惜嘅係,1998年美斯祖母離世,因此佢並未能見證孫兒喺西甲,甚至更高嘅舞台踢球,而美斯就將每個入球都獻比佢。

4.美斯本來是可以踢西班牙隊的

美斯在國家隊生涯是效力阿根廷的,但事實上佢本來係可以加入西班牙國家隊的。在巴塞隆拿度過自己嘅童年後,美斯其實係有資格成為西班牙國家隊嘅一員,但佢完全無呢個諗法,因為佢一心一意只係想為阿根廷效力,亦正因為咁佢錯失左2010年隨西班牙奪得世界盃嘅機會。不過,如今美斯亦都係阿根廷國家隊嘅歷史最佳射手,入球數目前已經達到65球。

5.艾馬是其成長期間的偶像

相信呢一點應該有唔少球迷都知道,就係如今美斯係唔少人眼中嘅偶像,但佢自己年幼時亦都有偶像,佢就係阿根廷中場球星艾馬。在西甲中,美斯曾多次與艾馬在場上碰頭,其中2004年嘅一場比賽中,17歲嘅美斯成功與艾馬在賽後互換球衣,而呢一件球衣美斯至今仍然相當珍惜。

對於各位成年人而言,用錢買部遊戲主機返屋企並唔困難,但買完返屋企有冇時間玩就係另一回事啦。而「買完唔玩」嘅後果除咗浪費錢、部機食塵之外,原來仲有可能令到部機「變磚」,就連任天堂官方都於X(Twitter)發文 ...
hobby
【電玩】唔玩都要叉下電 任天堂官方警告「否則變磚」
18 Apr 2024
打機一直以黎都被視「唔係咁好」嘅休閒娛樂,輕則就被人話打機「不務正業」,重則就話打機「教壞細路」。不過近日有個外國研究,就發現打機其實都有正面效果,例如舒緩大家日頭返工時嘅壓力,甚至可以令你第二朝起身 ...
hobby
【電玩】研究指打機有助舒緩工作壓力 第二朝起身更有朝氣!
17 Apr 2024