{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 20 Feb 2019

巴黎聖日耳門巴西球星尼馬,較早前在比賽中受傷,斷定為右腳蹠骨骨折,預計今季餘下大部份時間都會缺陣。對於呢一個消息,尼馬表示自己當時因此在家喊左兩日...

球隊預計,在與史特拉斯堡嘅法國盃受傷嘅尼馬,將至少要休戰至今年4月。尼馬表示,今次受傷與去年2月份所受的傷是一樣的,上一次嘅受傷令佢差啲踢唔到世界盃,而今次受傷則更加複雜。

27歲嘅尼馬接受訪問時表示:「今次要克服傷患非常困難...我在家裡足足喊左兩日...」

「第一次受傷我對自己講,一家要盡快完成手術,要以最快嘅速度復元,要趕上世界盃,因此我並不難過。」

最終尼馬完成手術,經過三個月嘅休養後,成功趕上參加世界盃,並為巴西隊攻入兩球,但球隊卻只能夠8強止步。

而今次受傷,聖日耳門嘅醫療人員決定以較保守嘅方法去進行治療。球隊官方亦對外表示,尼馬預計會缺陣10個星期,所以佢將會繼續缺陣包括面對曼聯嘅歐聯次回合。

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024