{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 28 Feb 2019
【真人POKÉMON電影】《POKÉMON 神探 Pikachu》更多小精靈現身你認到幾多隻?

 

 

 

近日可說是POKÉMON的日子,除了昨晚任天堂switch發佈最新第8代的POKÉMON遊戲之外,電影《POKÉMON 神探 Pikachu》都發放左最新第二波的預告片,而且出場的小精靈更多更仔細更爆烈,除「死侍」配音外,神探 Pikachu看來愈來愈有趣,好值得大家期待5月份的上映。

 

第二個預告基本上已講出左故事的劇情是如何展開,就係失憶的比卡超依其帽上的指示去搵返主角Justice Smith,然後再查找Justice Smith父親的下落,而神探上身的Pikachu除左識講人話同扮可愛,更有腦推測到主角的父親可能未死,於是賴恩雷諾士發聲的比卡超就同主角一起,展開探險的經歷。

 

今次預告超正,好多小精靈曝光,包括火伊貝、超夢夢等,喜歡寵物小精靈的朋友實在不可能錯過。

就兩個預告出過場的小精靈你認到幾多隻?

不如一起睇下有咩小精靈出現過?

因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024
冇Johnny Depp嘅《魔盜王》仲能唔能夠吸引觀眾入場呢?
hobby
【影視】《魔盜王》系列確定重啟!監製:我們不需等待某些演員回歸
27 Mar 2024