{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 15 Apr 2019

重新登上世界第一寶座嘅「火箭」奧蘇利雲,毫無疑問將會係黎緊4月20日舉行嘅桌球世錦賽奪標嘅大熱門之一。不過,「火箭」卻表示有一個情況下佢情願自己早早就喺首圈出局...

現年43歲嘅「火箭」過去已經奪得5次世錦賽冠軍,但卻係自從2015年後就再無殺入過賽事嘅決賽,要想再破「桌球皇帝」亨特利7屆世錦賽冠軍嘅紀錄,「火箭」就必須急起直追。

今季嘅奧蘇利雲狀態繼續保持火熱,此前已經奪得三項排名賽冠軍,其中包括雙殺狀態出色嘅羅拔臣,可說明其奪冠嘅含金量十足,所以相信只要「火箭」想佢就會係今屆世錦賽嘅頂頭大熱。

雖然被認為係賽事嘅大熱,但係「火箭」卻表示呢項賽事並唔係自己最鍾意嘅賽事,因為其壓力實在太大。「火箭」表示:「作為球迷我非常熱愛呢項賽事,但係如果作為參賽球員,你一係就要贏得冠軍,一係就早早首圈就出局,否則你將要承受巨大嘅壓力。去年次圈出局嘅我,好高興可以有更多機會以球迷嘅身份去觀看比賽。」

目前奧蘇利雲嘅排名賽36個冠軍已經成功追平亨特利,如果最終佢真係可以喺世錦賽奪冠,咁佢就會正選超越呢個過去一直看似難以打破嘅紀錄。

打機一直以黎都被視「唔係咁好」嘅休閒娛樂,輕則就被人話打機「不務正業」,重則就話打機「教壞細路」。不過近日有個外國研究,就發現打機其實都有正面效果,例如舒緩大家日頭返工時嘅壓力,甚至可以令你第二朝起身 ...
hobby
【電玩】研究指打機有助舒緩工作壓力 第二朝起身更有朝氣!
17 Apr 2024
《鏈鋸人》作者藤本樹於2021年推出嘅短篇漫畫《驀然回首》(Look Back),藉憑觸動人心嘅劇情及出色分鏡廣好受評、感動無數Fans,並於今年2月宣布推出劇場劇動畫。今日官方就率先公開首部預告片,重現多個經典場景。 ...
hobby
【動漫】藤本樹人氣作品《驀然回首》劇場版公開首部預告
17 Apr 2024