{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 22 Apr 2019
【Endgame非Endgame】《復仇者聯盟:終局之戰》並非Marvel第三階段終局

仲有1日,大家就可以唔訓覺等天光衝入戲院睇驚天地泣鬼神的世紀巨作, 《復仇者聯盟:終局之戰》,當你以為睇完終局之戰可以為十年的Marvel第三階段來個了結,唔好意思,Marvel的Kevin Feige同大家講,非也,Endgame非Endgame,第三階段的最後一部作品一個時代的終結來自蜘蛛俠:決戰千里。睇來Marvel對復仇者聯盟滿懷信心已經開始為7月的下一波宣傳做勢。

 

 

最近的《復仇者聯盟:終局之戰》全球大宣傳,中國上海當然是重要一站,除左有蟻俠講中文外,上海宣傳活動最重要的是Marvel的Kevin Feige講出驚人的消息,就係原來Marvel電影作的第三階段最後一個故事不是大家所想的《復仇者聯盟:終局之戰》(Avengers: Endgame)。

 

原來真正MCU電影宇宙第三階段的最後一個故事是蜘蛛俠:決戰千里(Spider-Man: Far From Home)!

 

《復仇者聯盟:終局之戰》雖然為今年的世紀大電影,對於MCU的電影宇宙好可能有決定性的重要改變,不過真真正正承先啟後的將會是蜘蛛俠,要等到7月決戰千里上映,大家才能睇到第三階段的真正完結。當年Marvel的第二階段也是以《蟻人》(Ant-Man)作為結束的,所以 諗諗下都好合理。

 

不過MCU 係會繼續發展,正如不知不覺原來已經第三階段,我從來都無理會過第一同第二階段。再加上Marvel可以為左宣傳,亂講一D完全無用的說話,為的是在媒體中開多個post,大家都唔駛點理佢,今晚早少少訓,聽朝倒塔咁早起身去睇Endgame就無錯!

 

蜘蛛俠:決戰千里(Spider-Man: Far From Home)!預計在 2019 年 7 月 2 日上映

Anne Hathaway並唔係想metoo任何人,只係道出當年荷里活嘅風氣,而家大家都知道點樣處理得更好。
hobby
【影視】Anne Hathaway自爆早年試鏡曾被要求與10男接吻:覺得很嘔心
23 Apr 2024
今次預告終於見到Hugh Jackman飾演嘅Wolverine回歸,仲要怒插Deadpool下體!? iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/-2XTD3sfGU4?si=VMXgJHKmgO3zzPU5" title="YouTube video ...
hobby
【MCU】《Deadpool & Wolverine》公開全新預告及海報
23 Apr 2024