{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 10 May 2019
【一路向西最終章】《作家的謊言:筆忠誘罪》松岡李那的終極引誘

電影《一路向西》三部曲來到最後一集,《一路向西》係劃時代的作品,劃破一個風月的年代,唔知是直接或間接,自從《一路向西》電影推出後,內地廣東省的黃色事業就被嚴打整頓。不過對廣大香港家庭來講,可能是好事?第三部最終章無論選角和劇情都相當吸引,個人認為以電影論,可說三部曲中最吸引人的作品,日模松岡李那大膽演出,加上驚慄的劇情,連地鐵公司都禁放海報宣傳向西三部曲之《作家的謊言:筆忠誘罪》大膽誘惑你去睇,不過事先聲明,內地的美女,都是糖衣毒藥,色字頭上一把刀,向西終章要話你知,其實出軌劇情絕對係港產驚慄片,好嚇驚的!

 

香港網絡作家向西村上春樹的向西三部曲最終章《作家的謊言:筆忠誘罪》,係繼《一路向西》及《西謊極落:太爆‧太子‧太空艙》後第三部也是最後一部向西系列作品。個個媒體都話經過超過一年時間拍攝及後製、千錘百鍊精心打造後終於破繭而出!我地又點會再重覆呢d廢話。主要其實係睇松岡李那,由預告已經可以見到,超誘人的演出,充滿住一份「騷」味!!當然日本妹自然好評一點,換用內地演員,一樣貨色大家收貨的標淮就不一樣!

 

《作家的謊言:筆忠誘罪》除左有松岡李那仲有張建聲同何佩瑜 (Jeana),再加搭其他演員尚有農夫、陳浩民、陳嘉莉、趙永洪、王宗堯、鄒文正及方泳琳、陳國坤和吳岱融等。

 

其實此片實際上是向西城市驚恐系列,係驚慄片一部,故事講述張建聲飾演的治癒系作家「徐哲」與太太 Jeana 及兒子本來有個幸福美滿家庭,但自從住樓上的租客情婦松岡李那突然出現,就掀起了一個匪夷所思的驚慄奇情故事,故在先導預告片內,可見松岡有多個超性感造型,帶bra趴在梯間亦有玩矇眼 sm 挑逗張建聲,其中一幕她更被摸胸;而 Jeana 表情陰森、一臉傷的張建聲險被釜頭兜頭劈,層層佈局,充滿懸疑。

 

唔驚的就要入場支持一下,呢部作品試演會好評如潮,電影最後更寫上「6月20日安心偷食」

 

早前總結向西系列的先導預告

啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024