{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 22 May 2019
  • 【新戲推薦】有王晶就有爛片?四大影帝聯手合拍《追龍2》

    6月將至,避走《復仇者聯盟4》的各方影片統統回歸。電影業又回到從前熱鬧多變,票房就肯定不會保持強盛,但唔同的電影有機會推陳出新,當中有一套一看就覺得要和大家分享推薦的港產猛片,無錯就是本地爛片大王王晶最新誠意大作《追龍2》,王晶的電影好多朋友一聽就冷笑或甚至有爆粗相待,不過你咪理,票房反映一切。如果我話王晶其實是香港其中一個非常有料的電影人,唔知大家同意否,我真心認同王晶的才華,但唔認同佢個人,我唔認識佢唔敢講佢私人野,但佢出品的電影相當之雜,我認為8成是「求其」或「看不起」觀眾的劣作,但也有一些佳作去證明自己實力,對上一部個人認為是佳作的是王晶的《追龍》,食過一輪好評票房內地又大賺,於是應聲而出有六月最新《追龍2》。我怎能不介紹大家睇,因為不能只有我看見。

     

    典型港式大堆頭是今次《追龍2》予人風格,四位本地金像影帝梁家輝、古天樂、任達華、林家棟位位獨當一面,今回合演一個香港人熟到爛的人設「賊王張子強」,綁架案由梁家輝飾演賊王,然後再加入港式獨有「臥底」元素,由套套戲都有份的超人氣電影大亨古天樂做臥底,然後有中港澳三地警方合作通食,再炒埋一個王晶獨加元素「晶女朗」,今次力捧的內地女演員邱意濃,肯定唔及邱淑貞,不過睇王晶又點能夠無「女」呢?

     

    追龍的故事係梁家輝飾演傳奇「賊王」綽號「大富豪」的龍志強,與古天樂飾演(臥底!)何天進行大鬥法,上演棋逢敵手的雙雄戲碼。二人夥拍林家棟(大賊身邊的專家!)、任達華(警察),四位足智多謀,擦出巨星火花。然後再加上合拍片強大的汽車追逐、槍戰、爆破等動作場面,配合上劇情的緊湊,追龍能唔能夠維持到上一集難得建立的口碑呢?

     

    要港產片重回90年代的輝煌係勉強的想法,但回到90年代風格卻有得唸,畢竟90年代式的王晶到而家仲存在,佢有心可以拍到好好的電影,無心大家都可以預計到……………….王晶的片,要睇就一起睇,唔可以得我一個睇到囉!

    6月6日香港盛勢上映,唔知你會唔會有所期待!

《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024
為紀念《機動武鬥傳G高達》播出30周年,官方日前宣布將於今年夏季推出全新外傳以及本篇結局後續故事,並由當年嘅動畫總監督今川泰宏回歸操刀! 1994年播出嘅《機動武鬥傳G高達》講述各個殖民衛星國家為 ...
hobby
【動漫】《機動武鬥傳G高達》宣布今年夏季推出全新故事
24 Apr 2024