{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:MenClub
POSTED ON 03 Jun 2019
【名貴耳機】Effect Audio訂價5萬6的King Arthur 旗艦入耳式耳機

這耳機不是貴,只是名貴!!如果你追求卓越想玩名貴的耳機,新加坡耳機線著名品牌近日就推出左品牌第一款,也是最高級的旗艦耳機連極級耳機線,名為King Arthur 入耳式耳機。5萬6的耳機珍貴在於音質,物料造工以外,包裝、配件都係做到極致,單單是個包裝盒,4公斤重由鋁材、皮革製作而成的豪華包裝盒,配備有 4 套精心製作的面板,度身訂造的 Caliburn 頂級耳機線,再加頂級設計的16單元入耳式耳機,未見過之前,我真係唔知耳機可以咁玩?!

 

如此名貴的入耳式耳機本身有咩特別呢?Effect Audio的King Arthur肯定是最頂尖的設計,採用了 16 個動鐵單元,當中分為 2 個低音、7 個中音、7 個高音,並配搭 9 路分音設計,據稱無論是聲音細節、空間感、三頻平衡度、瞬態表現都有最佳效果,用家可以聽到耳機在播放各類音樂時都有著細緻、平衡、動態十足的音色。

而我們小編在產品發佈會上作半小時短暫試聽,初步感覺是音場非常開闊,好強的通透感,有一種係耳機唔應該有的空間感同透明感(可能只是我玩得少耳機!勿見怪!) 聽感立體,而低音有力好像從另一個角度打入來,同時能保持中高音的華麗而又有力感的低音。果然難得,不過可能是新耳機,當日感覺無敵的中高音而低頻是有少少緊未開聲!不過已相當驚喜!聲音沒有過份音染

 

 

呢個新加坡品牌其實是玩線材出身,準確講其實就是線材廠,所以King Arthur的專屬名貴線材 Caliburn當然唔簡單,這條線針對 King Arthur 作調音,所以我相信耳機唔需要再唸換線,否則好難達到平衡的聲音。Caliburn 選用名貴物料製作,線芯為 24 AWG 的 Rare UPOCC,即是由鍍金銀 / 金銀合金 + 鍍金銀 / 純銀混編而成,並有 EA UltraFlexi 超柔軟外皮及 King Arthur 專屬設計的 Y-Split 分線器,完全度身訂造,這款線材亦不設獨立發售,同成個耳機一樣咁珍貴!!

 

為左讓用家多一重玩法,佢地特設專利面板更換設計King Arthur 以 3D Printing 技術製作出最理想的形狀,帶來舒適穩定的佩戴感,高貴的黑色主體背後有著「Convertible Clutch Mechanism」專利面板更換設計,卡榫式設計讓用家可以隨意更換面板,改變造型,除了標準的黑色亞架力面板,King Arthur 已經設有 4 款特別版面板,分別用上桃木、碳纖維、皮革、金屬製作,為耳機外型帶來截然不同的感覺,日後更會推出更多面板以供用家更換 (唔駛錢!?)。再加上上面提過的重量級奢華包裝讓它不只是一件發燒級音響產品,更加是一件藝術品。耳機的包裝盒用到太空灰色的鋁金屬製作,表面蓋上觸感柔軟的高級皮革,多層分隔設計讓用家打開時猶如打開寶箱一樣,每一次都有心動的感覺。我建議買左的用家每日回家都將耳機放落此寶箱,開返一年半載更添超值!

 

這個5萬6千的訂價可能讓我感到吃不消,不過作為世上最頂級奢華的發燒入耳式耳機,賣的應該不是人工造價,賣的是一種奢侈的生活追求和最卓越頂級的聲音,所以我話,它不是貴,只是名貴!!

 

 

King Arthur 規格

單元: 動鐵單元 x16  (低音 x2、中音 x7、高音 x7)

分音設計: 9 路分音

頻率響應: 10Hz – 40kHz

靈敏度: 117dB@1kHz

阻抗: 10 Ω@1kHz

耳機線: 24AWG Rare UPOCC(鍍金銀 / 金銀合金 + 鍍金銀 / 純銀)

 

建議零售價 $56,800

 

產品查詢: 2988 5669 (Crystal Sound Audio)

《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024
為紀念《機動武鬥傳G高達》播出30周年,官方日前宣布將於今年夏季推出全新外傳以及本篇結局後續故事,並由當年嘅動畫總監督今川泰宏回歸操刀! 1994年播出嘅《機動武鬥傳G高達》講述各個殖民衛星國家為 ...
hobby
【動漫】《機動武鬥傳G高達》宣布今年夏季推出全新故事
24 Apr 2024