{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 19 Jun 2019
【重新上映】《復仇者聯盟4:終局之戰》加料重新上映衝擊票房?

世事如棋日日新,《復仇者聯盟4:終局之戰》全球狂收27億美金,但未竟全功還未能成為全球第一史上最高票房,好多人都在觀望到底最終復仇者聯盟4有無可能反勝《阿凡達》呢?本來票房之爭就已經完結,但而家Marvel總裁放出最新消息,《復仇者聯盟4:終局之戰》將會以加料新增被刪片段和過去致敬片段的全新「彩蛋版本」重新上映!!好耐無刷牙的復仇者狂迷又可以一而再再而三入場重睇。加上新增片段同彩蛋,真係票房衝冠的超級手段,你會唔會為新增的片段再睇多次?

早前係《蜘蛛俠:決戰千里》的倫敦宣傳活動上面,Marvel的總裁Kevin Feige向外國媒體comicbook.com披露,《復仇者聯盟4:終局之戰》或將以全新方式加添被刪片段和致敬片段以及神祕驚喜的新版本重新上映,至於上映日期和細節以及其他資訊就要等待官方的進一步消息公佈啦!

據知,重上的《復仇者聯盟4:終局之戰》並唔係所謂「加長版」,電影的內容和長度都係不變,但放映完結後,片尾名單之後,會播出幾段從未曝光的7分鐘刪減片段和致敬片段,當然仲可能會有從未出現過的彩蛋。而且最快可能是下星期就上映!!

作為分秒必爭的香港人,明知正片電影不變,會唔會買完票較準手錶等到電影放映二個半小時後先施施然入場呢??個人認為咁做比較省時快捷,又或者不如叫Marvel直接上眾籌網集資要求破票房紀錄,唔駛大家花時間睇,收夠錢就公開哂所有彩蛋片段算啦!香港人呢排好忙...........個個得閒又入場睇三個鐘咩!?

啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024