{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 21 Jun 2019
【無敵男神】奇洛李維斯(Keanu Reeves)成為近期最強人氣巨星

奇洛李維斯(Keanu Reeves)成為近期最人氣超級正氣巨星,在全球曝光率極高,一舉手一投足甚至比人講兩句都上哂新聞,繼早前超型殺神《John Wick:Chapter 3》後,奇洛又拍攝Saint Laurent時裝品牌,又驚喜現身遊戲《電馭叛客2077》內,又為《Toy Story 4》超爆全新角色勁爆公爵配音,最近又被Marvel總裁高吹「套套戲都有搵佢!」肯定MCU將預留一席比佢。再加上風度翩翩「禮儀之手」,真係邊個夠佢玩!!近期全球第一男神肯定是奇洛李維斯(Keanu Reeves)!

奇洛李維斯近期新聞多多難得全部正面好評,我們都唔再一單單講,一次過數哂出來,首先是「禮儀之手」,有網民們指出每次奇洛李維斯同女性合照時都會有hover hands,非常風度留有一手,相對好多過份親切的老外,唔掃背唔觸球唔擦身,君子到女子們都頂唔順想再埋DD。

 

當然這些都是虛名,最實際的是近期為《Toy Story 4》反斗奇兵4配音演出極具爆炸性,驚喜連連,讓人聽唔出這位超爆配音原來是奇洛李維斯,反斗奇兵7月11日先至係香港正式上映,但海外對這回新玩具角色勁爆公爵讚不絕口,可謂電影的祕密武器,勁爆公爵玩具肯定會一戰成名。

此外,Marvel電影公司總裁奇雲費格係出席Sony新片《蜘蛛俠:決戰千里》(Spider-Man: Far From Home)的倫敦記者會時,被人問到奇洛李維斯(Keanu Reeves)是否將會參演Marvel即將開拍新作《永恒族》(The Eternals)時,就無正面回答,但指出:「事實上,我們一直跟奇洛李維斯保持聯絡,幾乎每套電影都邀請他演出,例如2014年奇洛就曾為《奇異博士》試鏡,可惜最終未能成事」。他並指出將來肯定會有適合的角色讓奇洛加入成為Marvel大家庭的英雄一員。

可以肯定,呢一刻全球最紅最有人氣的係奇洛李維斯(Keanu Reeves),甚至有人話今年是奇洛李維斯年。

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024