{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 28 Jun 2019
【親子喇叭】美國JBL 最新兒童向家庭樂無線藍牙喇叭JR POP

藍芽無線喇叭市場戰況激烈,要殺出重圍就必定要有特別的個人之處,睇準市場導向好重要,世上喇叭何奇多何必偏偏要買你,美國著名影音品牌JBL就認真唸過,其實最具消費力的是親子市場,買個無線喇叭比仔仔女女,出街聽英文又得,睡房播「訓覺」歌仔又得,真係好值得買比小朋友,最重要係三百幾蚊唔肉痛,加上媽媽們會舉手支持Tag返老公--「買」,其實男人想買的喇叭唔係呢D囉!!

 

 

JBL JR POP係一個一睇就知小朋友friendly的彩色喇叭仔,可以掛住係背囊,非常輕巧方便,加上堅固全防水,帶出街一流,多姿多彩的顏色比人非常夏天的感覺,呢點應該吸引到媽媽級的眼睛,成個造型係時尚繽紛,其實設計係幾年青,如果我返緊學我都有興趣當裝飾掛係背囊用。

 

JR POP 一共有6種顏色可供選擇,外殼採用TPU環保材料打造,非常耐用,符合歐盟環保認證,有一點比較特別,JBL的確是音響品牌,所以呢個喇叭仔雖然平,但音質實在是可以接受,聲音是非常之清晰,起碼唔會點拆聲,呢一點以售價:$329來講,是抵玩過你去淘寶一些不知名的藍芽喇叭好多。

 

呢三舊水擁有高規格防水級別 IPX7,就算你携帶JR POP 去泳池或海灘玩,也不用擔心被水濺到,甚至掉進水裹也無需擔心,可放心盡情享受音樂時光。不過提一提你,唔好太信廣告,佢唔怕水但我覺得佢怕沙的,小朋友將佢埋落沙堆再拿回家,我先話定你知、咁樣玩好可能要駛多三舊水。同埋唔怕水的產品永遠不代表佢唔怕海水的,我覺得這是防水產品唔會同你講的重點!

 

喇叭仔開關機都有燈光色彩,跟機有和喇叭同顏色的USB線,以 MicroUSB 充電,充電 2 小時就可以使用 5 小時。機身有關關制,燈制,藍芽連接制同大細聲制。喇叭仔細細只是3W功率所以唔會太食電,不過機仔細細聲音是夠大聲的。

 

其實如果家有小孩又或者想買個喇叭襯背囊我都覺得值得推薦!!

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024