{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 18 Jul 2019
【無線耳機】美國JBL LIVE500BT 頭戴式藍芽耳機平實好用

坊間無線耳機我們介紹的已很多,當中如果你是打機睇片追求澎湃音效,又想兼具安全,最緊要唔貴的名牌選擇,有美國JBL LIVE500BT 頭載式藍芽耳機,特點就係平、好聲、隔音得來有智能輔助環境感知模式,良好支援手機智能語音助手,都埋都係唔貴。選一隻你喜歡的顏色,大大隻聲音和功能平衡下才$1299。以JBL的名字和品質算很抵玩,如果你樣樣都想買盡,價錢都要好盡,假如你想選頭載式無線耳機JBL LIVE500BT是平實的選擇。

 

作為專業音響品牌,JBL 出品當然注重音質,LIVE500BT 用的是大型耳機中少見的大型50mm動圈單元,更有利於發出力量與速度兼備的低頻音效,爽快的中頻令人聲清晰瞭亮,帶來活潑爽朗的音色,睇片、打機都有動感十足的效果,一對耳機足以應付日常需要。簡單總結JBL的音色調較走向同佢地影音喇叭一樣,電影和爽快的聲音特別適合刺激的ROCK和流行曲。實際上就是大眾的取向,貼地的好聲。

 

當然講到大眾要求,買無線耳機除左好聲之外,還需要有基本實用功能,因此, JBL LIVE500BT耳機不只具備JBL一貫的澎湃音色,更加入多個智能輔助功能,即使戴著耳機,Ambient Aware環境感知模式一樣可以助你連接世界,甚至可以TalkThru 自由通話功能與身邊人溝通,又或者一按喚出手機智能語音助手,操作手機各項功能,戴著耳機的生活除左聽歌睇片還能與人re-connect得更簡單、精彩。

 

 

LIVE500BT 同所有最新推出的無線耳機一樣,如今語音助手已經是大勢生活必需品,支援Google Assistant 及 Amazon Alexa語音助手係重要的能力,讓你而家或未來可以隨時透過語音指令控制手機功能,打電話、控制音樂播放等等,只要你識出聲就可以解決。

 

 

耳機來講外觀與舒適度都相當重要。 JBL LIVE500BT罩耳式藍芽耳機提供4種顏色讓用家選擇,以monotone 外殻迎合近年流行的簡約時尚風,黑色、白色就最適合穿西裝上班的男男女女,軍藍色、暗紅色低調而型格,容易襯衫,亦可展現個人風格。LIVE500BT 雖然是一款罩耳式耳機,但流線形外殻讓用家戴起時毫不覺得累贅,厚身耳罩提供最佳的隔音性能及舒適度,特別使用觸感舒適而有出色透氣度的纖維布料頭樑,長時間使用亦非常舒適。

 

全日夠用的續航時間,玩足一日都仲綽綽有餘!個人認為買隻頭戴式大耳機,只要樣唔錯,聲唔錯,功能齊,$1299是個人認為實惠的選擇。

 

JBL LIVE500BT 主要規格

 

單元:50mm動圈單元

頻率響應:18Hz – 20kHz

藍牙規格:Bluetooth v4.2

續航時間:最長30小時

充電時間:2小時

顏色:黑色、白色、軍藍色、暗紅色

功能:Ambient Aware環境感知模式、TalkThur 自由通話功能、15分鐘快速充電

 

建議零售價$1,299          產品查詢:2374 4923(World-Tech Distribution HK)

啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024