{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 30 Jul 2019

【神級雜誌】日本兒童雜誌「幼稚園」隨書附錄《紙作ATM》引高度關注

日本人認真起來真係嚇怕廿四億人,有人話而家係網絡時代仲出實體書邊有得做,但日本人唔止有得做,仲做到你驚喜咁癲,有一本兒童雜誌叫做「幼稚園」,目標觀眾群明明係3-4歲的兒童讀者,但就有一班癲的製作人,期期都要送贈超驚喜的話題作品,從迴轉壽司、扭蛋機、遊樂場裡的堆金幣機期期勁到癲,最近仲連日本7仔便利店內的ATM提款機都完美再現附贈讀者,成功引起大人們的高度關注,唔止做得美觀像真仲真係可以提款同存入紙幣,剩係入錢取錢可以玩半個鐘……十級趣!

 

買本幼稚園書比小朋友玩可以有幾好玩,除左閱讀期期送特式超級玩具,創意無限,呢期送卡紙製ATM,諗得到設計出天才真係好服佢,部機真係可以出錢入錢,電動的!

 

「幼稚園」這次跟Seven銀行合作將大家去開日本便利店見過熟悉的ATM縮小成約39CM大小的迷你尺寸。不只外觀完全再現,甚至還藏有可以提領、存入鈔票的功能。小玩意還附有12張跟實際鈔票一樣大小的玩具紙鈔。在插入金融卡位置下方裡面藏有開關,只要按下開關就可以將紙鈔存入或是提領。對平常只會看到ATM但無法實際操作的小朋友來說,這樣的附錄唔單止滿足他們的好奇心,連大人都覺得好好玩,當然仲可以同小朋友們上一課理財基本法,教育就交比爸爸們,玩玩具就交比我!

 

 

我期待下期幼稚園雜誌又有咩野送呢?下次去日本書店去研究一下!  (唔好意思,雙感歎號是無知識低級員工用,我撒回!)

啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024