{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 03 Sep 2019
【有趣玩意】軟木塞型燈藍芽喇叭咩樽都玩得嘅喇叭同燈

日本Plus Style眾籌生活網又出現左一個有趣商品「軟木塞燈藍芽喇叭」,佢係一個類似紅酒木塞的東西可以塞或套係任何樽狀物玻璃及膠樽都可以,從而通過震動發出聲音和燈光,可以當燈用也可以當喇叭用,有趣的係唔同形狀大細高深的樽會受聲音震動反射唔同發出唔同的聲音,此物可將你的空樽環保廢物利用,變成喇叭一部份。也可以將Led燈連樽帶去戶外露營玩,反正玩味濃幾過癮,今次的眾籌價格6100日元,即500蚊港幣內,話平唔平,錢多玩得過!

 

發貨時間為11月中,截至10月2日的預售計劃價格係6,100日元,正常銷售計劃的價格是6,782日元。實際上據知呢個叫Cork speaker的產品係韓國設計韓國出品其設計有趣概念簡單就係將喇叭震動附從的樽通過瓶身震動以改變聲音。聲音質量取決於所附瓶子或塑膠樽的材料,聲音深度則因尺寸而異。據說,尋找自己選擇的聲音不同的樽就產生唔同的樂趣。

 

 

除左係喇叭佢仲係一個LED燈,因此可以通過輕微照明樽作為內部裝飾和發光。喇叭主體顏色為黑色和白色。包括兩種類型的矽支架(插頭/支架),可以連接各種形狀的樽上。

 

其實作為喇叭佢可以原個使用就咁出聲,唔需要連接到個樽上。不過有樽就可大大加強佢的低頻讓聲音變得完全同有趣味它也可以用在平面上,如就咁一張枱上。當然如前所述 “它也可以在戶外使用時用作小燈籠,如當露營燈。”

 

「軟木塞燈藍芽喇叭」輸出功率為1.7W。配備500mA電池。僅使用喇叭時最長可達12小時,開啟照明燈時最長可達3小時30分鐘。充電時間約為2小時。外部尺寸為55 x 85mm(直徑x高度)。重量是104克。個人認為係一件相當有趣的玩意,如果放係常常會戶外去camp或有情調的浪漫之士值得買返個玩下!

https://plusstyle.jp/shopping/item?id=401
近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024