{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 17 Sep 2019

利物浦上季雖然未能創隊史紀錄贏下英超冠軍,但仍然成功奪得歐聯冠軍,其中領隊高普嘅領軍能力被一致讚好,而今季佢能否帶領行記走行前一步,將成為焦點之一。不過,唔知大家又有無留意,作為領隊嘅高普並未好似其他大部份領隊一樣,經常著西裝示人,原因究竟係咩呢?

相信大家有留意利物浦嘅球迷,都一定會發覺領隊高普基本上咩場合都係穿起運動服的,細心嘅朋友一定會對此充滿疑問。而高普日前接受訪問時就解釋了原因:「我會在婚禮、葬禮中穿西裝的。而如果有人叫我著西裝,對於我黎講並唔理想。」

「我沒有原因去著西裝,因為我並不感到舒適,甚至有點呼吸不到。」

「我唔想喺比賽前要考慮我自己嘅外表,所以我很高興有人可以比一套服裝我就咁穿起佢。」

雖然高普咁講,但實際上佢都係有試過著西裝示人的,其中包括執教多蒙特期間及執教利物浦首季參加歐霸盃期間,但對此高普直言唔會再重演。

「當我首次參加歐聯嘅時候,有人話比我知著西裝係一種責任。不過當我第一次見到有領隊無著西裝,我就知道要點做了。」

「我唔鍾意理呢類小事。我唔覺得自己企場邊有需要好看,我的球隊好看就夠了,呢個先係我嘅目標。」

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024