{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 04 Oct 2019
【真無線耳機】 JBL Reflect Flow國際大獎加持的運動耳機

真無線耳機市場七國咁亂選擇多如流星,想選擇一個好的耳機,不如睇下歐洲的獎項,EISA係歐洲最大的多媒體評論機構,領域涵蓋面非常廣,成員來自20幾個歐洲國家50幾個媒體,每年都會係瑞士日內瓦選出各項產品中的年度最佳,而耳機earbuds項目2019年的年度最佳居然係美國JBL Reflect Flow運動真無線耳機奪得,咁你識揀又多個選擇,訂價唔太貴的JBL Reflect Flow運動功能強大,仲有個歐洲的獎牌加持,應該值得考慮掛。

 

歐洲人的選擇向來唔係最貴最型最豪的得獎,通常是平靚正個個才得獎,當然好多人都會話獎的野是由於比錢買,等於出街遊行都有人話有錢收,咁到底JBL Reflect Flow有咩能耐?依我睇法就是面面俱圓樣樣有當中有帶點平凡。

 

JBL Reflect Flow強調自己是運動型的真無線耳機,運動耳機外殼固然有要求,不單要戴得穩,如果可以展現個人風格就最好不過。Reflect Flow 採用符合人體工學設計的矽膠耳塞,更設有專利 Freebit™羽翼式增強型耳塞套,有3 種尺寸可供選擇,提供更好的舒適度,即使在劇烈晃動時,耳機依然可以牢固地待在你的耳朵當中,再激烈的運動都可放心使用。同時具備IPX7 防水防汗功能,浸入水中最多1米,30 分鐘都不會損壞,即使汗水淋漓都無礙它正常運作,無懼苛刻運動環境的挑戰。佢無特別出奇的外觀和充電盒設計,所有野都以實用作出發點。

 

JBL Reflect Flow的功能性也不弱,只要輕觸耳機一下,就可以即時開啟耳機的Ambient Aware環境感知模式,耳機會將環境聲音放大播出,聽音樂亦能聽到四周的聲音,確保你在戶外活動時的安全,利用TalkThru自由通話功能更可以針對人聲放大,與外界保持有效的溝通,亦可保留音樂情緒。另外,Reflect Flow 支援Google Assistant 及 Amazon Alexa等語音助手,隨時透過語音指令控制手機各種功能,運動時再不需要拿起手機,隨時都處於最佳狀態。

 

 

JBL Reflect Flow一次充電可播放 10 小時,比普遍同類耳機長DD,充電盒還有額外 20 小時的電力,總續航時間長達30小時,足夠用一兩日無問題,另外,Reflect Flow具備快速充電功能,放入充電盒10 分鐘就可以有長達 1 小時播放時間,方便你在運動小休時為耳機充電,再投入運動時即有音樂無間斷伴隨。Reflect Flow更擁有JBL 靚聲調音音效,採用5.8mm 動圈單元,清晰人聲,配上強而有力的低頻,引發活潑生動的節奏,跑步運動上班搭車都更有音樂感。

 

耳機提供4 種顏色選擇,有黑色、藍色、綠色、粉藍色,可以隨心挑選,搭配各種色彩的運動服,盡顯個性。

 

反正實用建議零售價$1,199的JBL Reflect Flow,好可能係你購買真無線耳機其中一個好選擇。

 

產品查詢:2374 4923(World-Tech Distribution HK)

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024