{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 08 Nov 2019
【又再反思生命意義】彼思動畫製作室《靈魂奇遇記》(Soul) 首個預告登場

你有無想像過自己忽然死左,成為靈魂,然後仲要去開會,係呀要去參與「You 研討會」尋找自我,成功搵到自我先至可以投胎做人 ,搞到地獄就好似保險公司,人都死咗仲要去諗自我仲要去諗夢想同埋人生嘅意義, 反正人生在世選擇做人不做狗, 人死選擇做靈魂不做臀部靈魂, 可能已經好好啦。彼思動畫製作室2020年又帶來最優秀的反思作品,今次呢部《靈魂奇遇記》(Soul) 剛剛釋出最新預告,如果之前奧斯卡金獎動畫《玩轉腦朋友》能夠提起你嘅興趣, 我相信呢部作品一定必睇之作, 迪士尼唯一係對彼思動畫製作室充滿信心。


2020年迪士尼將會推出兩部全新動畫大作,一部係之前推出過預告的《½的魔法》,另一部就係呢套探索靈魂嘅《靈魂奇遇記》(Soul) 。作品由奧斯卡金獎動畫《玩轉腦朋友》(Inside Out) 導演Pete Docter創作,聚集《沖天救兵》(Up) 、《玩轉極樂園》(Coco) 的製作團隊。故事描述主角 Joe Gardner 過著極為平凡的人生,但他總希望自己能成為一名鋼琴家,而當難得的機會上門時,他卻意外摔進一個神祕的人孔蓋中,只剩下靈魂……

 

動畫主角 Joe Gardner 是由占美·霍士(Jamie Foxx) 配音,而當主角成為靈魂時,他遇到了一位幾百年都找不到自我的靈魂「22」,也因此 22 和 Joe 開始踏上來回地獄又折返人間尋找自我的冒險之旅。而電影將描述誕生為人之前的靈魂們,他們必須得先參與「You 研討會」,才能「出生」成為他們注定要成為的人。以「靈魂」為概念,並聚焦於「尋找自我」的過程,發揮空間相當龐大,期待這次迪士尼帶來令人耳目一新的原創動畫。

又話人死如燈滅原來係假嘅死咗都仲要考試同開會,每個人點樣選擇都唔一樣,不過相信越來越多人嘅選擇裡面包含咗一個決定,來生不做XX人 (請自行代入如貧窮人、短腳人.......等等)

《《靈魂奇遇記》(Soul)》預計將於2020年7月16日(香港)上映。

電影簡介:

迪士尼與彼思繼《玩轉腦朋友》、《玩轉極樂園》又一原創新作,金像導演彼德托達以超創意的有趣方式,你勇闖入「靈魂世界」!紐約一位平凡的中學音樂教師,熱愛音樂,夢想可以成為鋼琴家在著名的Jazz Club表演,可惜機會來到之日,卻發生意外,他因此進入了靈魂世界,展開意想不到的歷險!




為紀念《機動武鬥傳G高達》播出30周年,官方日前宣布將於今年夏季推出全新外傳以及本篇結局後續故事,並由當年嘅動畫總監督今川泰宏回歸操刀! 1994年播出嘅《機動武鬥傳G高達》講述各個殖民衛星國家為 ...
hobby
【動漫】《機動武鬥傳G高達》宣布今年夏季推出全新故事
24 Apr 2024
MCU本年度唯一一部、而且被外間視為有望幫MCU「撥亂反正」嘅《Deadpool Wolverine》日前公開全新預告,由Hugh Jackman飾演嘅Wolverine終於登場。而近日有媒體人就表示,其實除咗Deadpool及Wolverine之外,電影仲會 ...
hobby
【影視】傳《死侍與狼人》隱藏兩大要角 「他」與「她」將會現身
24 Apr 2024