{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 03 Dec 2019
【迪士尼又贏】動畫《魔雪奇緣2》票房大捷全球勁收領全年總收入又創新高

近日香港傳流一個劇透的故事,擬似將電影《魔雪奇緣2》的故事完整且形象化劇透出來,為左尊重未入場觀眾我且不劇透。不過想講講一個曾經輝煌的故事和國度要做續集保持光輝從來不易,首要重新認清自己的力量和魔法,堅持信念擁抱親情友情,絕不放棄不割席,一個有內涵的故事自然可以打破困局,絕處逢生,Into the unknown!故事講完我地講票房講賺錢迪士尼又贏一大仗,無論係香港、美國定海外都錄得非常強勁的票房紀錄,當然仲有強國內地暫時逾6.4億人民幣,加加加埋絕對有機會超越《魔雪奇緣》12.7億美元票房偉大收益,這不計算龐大的玩具市場。迪士尼就是識搵錢,當中仲要成功將信息隱隱滲入你國民腦海當中,高手。



睇本地香港票房方面,《魔雪奇緣2》於11月23日上映,開畫單日票房逾500萬,打破《迷你兵團》開畫日的票房紀錄,成為香港史上動畫開畫日的票房冠軍。雖然我城銀碼少少有得破紀錄都係開心事,認清自我一味同人鬥大銀碼只是跌進迷霧裡。最遠處美國票房方面正值係美國感恩節長假期,長假效應下成功勁收1.23億美元蟬聯美國周末票房冠軍,更打破2013年《飢餓遊戲2:星火燎原》的1.09億美金紀錄,成為美國史上最賣座的感恩節電影。海外其他地區票房都一路向好例如韓國入場人次已達850萬,迪士尼就係唔會放過中國內地票房,暫時都收到6.4億人民幣。暫時累積票房高達7.38億美元(約57.5億港元),相信全球過10億美元大關無疑問,最後也非常大機會成功超越2013年第一集《魔雪奇緣》的12.7億美元(約99億港元)票房佳績。最終未知可唔可以講係跌眼鏡,《魔雪奇緣2》全球大成功。

《魔雪奇緣2》大成功,當然再加埋年中的《復仇者聯盟:終局之戰》等等電影,令到迪士尼電影巨子今年美國總票房破紀錄高達32億美元(約250億港元),未入帳的仲有聖誕檔期的《星球大戰:天行者崛起》(Star Wars: The Rise of Skywalker),呢刻已經超越上年錄得30.9億美元(約241億港元)的最佳業績。贏其他大型電影一倍的收入。華納和環球電影公司兩者加埋先追到迪士尼車尾。

反正最後,恭喜《魔雪奇緣2》,我們很公道是好就讚好,不義就說不義,總之迪士尼未必是樂園,不過《魔雪奇緣2》個故事我「Buy」,我們都是《魔雪奇緣2》,還有我不能理解當中的辦公室政治,點解所有香港宣傳和推廣當中都不能開名講,《魔雪奇緣2》粵語版的主角依然係配音員黃紫藍(KittyWong)。



大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024
對於各位成年人而言,用錢買部遊戲主機返屋企並唔困難,但買完返屋企有冇時間玩就係另一回事啦。而「買完唔玩」嘅後果除咗浪費錢、部機食塵之外,原來仲有可能令到部機「變磚」,就連任天堂官方都於X(Twitter)發文 ...
hobby
【電玩】唔玩都要叉下電 任天堂官方警告「否則變磚」
18 Apr 2024