{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 04 Dec 2019
【高官問責制?】傳Netflix華語原創劇《罪夢者》評價兩極總監Erika North問責離開?

問責制係商業社會進步與成功嘅關鍵,一間成功嘅企業面對挑戰就係要背負責任, Netflix嘅國際原創總監Erika North近日有傳因為旗下華語原創電視劇《罪夢者》收視不佳評價兩極而問責離開?相對而言香港官僚體制病入膏肓都係零問責,輸到瞓喺度都有額外資金養曬一班落選嘅員工,頭痛按腳腳痛美顏,未來就當然是被人取代。



Netflix 11月起面對迪士尼plus打響的串流影業大戰,強敵當前配受壓力,而其第一波的作戰方式係係亞洲重金啟動亞洲華語原創劇集,係亞太區打造符合亞洲文化的原創劇作,以Erika North為首的國際原創總監打算推廣3部華語原創劇作《罪夢者》《極道千金》《彼岸之嫁》及首部泰國原創影集《絕境島》。不過第一波出擊的華語劇集《罪夢者》就受到小小挫折,10月底開播後不單未有引起熱潮, 而且作品評價兩極,因此,一手促成開發製作的Netflix國際原創總監Erika North有傳因此問責下台,不過根據消息Erika North的離開只是剛好完成工作並向其他「機會」發展一下咁話。



《罪夢者》係Netflix首次係台灣投資的原創劇作,集合賈靜雯、張孝全、王柏傑、范曉萱等台灣明星陣容,原本Netflix對此作寄予厚望,《罪夢者》原名《擺渡身》,原創故事及劇本由陳昱俐、詹俊傑、郭柏伸合作,原導演柯汶利因私人因素無法拍攝,於是Netflix另找導演陳映蓉接手,重新改寫劇本,陳映蓉同時身兼導演、編劇、剪接。實際上作品富有電影感,一改Netflix影集原來節奏明快的敘事方式、專人剪接等公式化商業操作模式,無論是拍攝、美術、編劇、剪接都由導演主導,強烈呈現導演個人風格,似拍藝術電影多過一般電視劇,結果反而因為太過個人化,很多觀眾覺得故事霧裡看花,完全睇唔明白,成果效益未達預期,觀眾反應兩極。雖然有人認為實際上是「神片」佳作,但更多人因為睇唔明而放棄。咁當然有違Netflix的目標同戰略。



剛巧負責Netflix亞太區域和製作公司及獨立人員合作開發內容的Erika North,率先離開崗位。之前Erika North曾經係HBO Asia監製過《通靈少女》。今年她一手催成Netflix華語投資《罪夢者》《極道千金》《彼岸之嫁》3部大作品。而第二波重點推薦《極道千金》即將上架,官方就係今日發出聲明確認其離開,不過就保證亞洲原創的方向不變,唔會讓大家失去睇華語或其他亞洲原創劇的機會。

Netflix今日發出聲明表示

"Erika North目前已確認離開Netflix,她無庸置疑是Netflix三部華語原創影集《罪夢者》、《極道千金》、《彼岸之嫁》及首部泰國原創影集《絕境島》的重要功臣,Netflix 也希望她持續在這產業發光發熱。

但 Erika North 的離開並不會停止 Netflix 開發亞洲原創內容決心,我們也很高興在此宣布,Myleeta Aga 在12月正式加入Netflix 擔任東南亞及澳洲內容總監,一同與團隊們將更好的內容帶給Netflix全球的會員們。

Myleeta Aga在2009年加入BBC,擔任印度和東南亞的資深副總裁和總經理的職位。"

其實Netflix的華語劇都無咩大問題,第一部可能太重電影化同口味唔夠大眾,話係失敗又太苛刻,其他創作尤其係動畫的層面都相當似樣,剛剛有「動畫界奧斯卡」之稱的第47屆安妮獎提名名單揭曉,Netflix動畫《克勞斯:聖誕節的秘密》獲得7項提名緊隨迪士尼《魔雪奇緣2》的8項提名。其實算做得好好啦!反正商業社會聚散分離乃恆常生態, 只係今次比人感覺問責來得咁快,又真係令人意想不到, 如果香港社會都可以有咁果斷嘅問責制就好啦。


Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024