{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 06 Dec 2019
【美國電影】第二版預告眾星華麗登場《花木蘭》榮光歸何處?

花木蘭電影重新補拍完又推出啦,預告最尾木蘭話我會榮光歸來!我想同大家好好探討一下二個現象!第一.中國觀眾的愛好同世界價值觀南轅北轍,當大多數世人批評電影無木須龍,中國的觀眾卻表示唔需要,只求真實大戰和抵抗外族侵華的偉大故事。第二個情況,好多人話中國故事講英文的問題,咁外國人拍的電影講英文不是很正常嗎?全片都是外國人拍攝,我們翻查一下,電影中主要中國人只有2016年自稱已退回美國國藉甄子丹,連花木蘭老豆貌似習近平的演員馬泰都係美國藉,而其他鞏俐和李連杰都係新加坡藉,咁大家跟國藉講英文好正常姐?怪不得有傳中國網軍今日批評李連杰、劉亦菲、吳亦凡等人要求佢地良禽擇「國籍」而棲,中國不接受雙重國藉,咪學鞏俐或者甄子丹揀定一個囉,講返花木蘭電影,想睇普通話配音嗎?大灣區應該有得睇,個邊戲院都好新淨又平,自己搵路啦!

第二版預告中睇到好多前中國國家隊演員巨星出場,香港華人巨星甄子丹、鞏俐等人莊嚴出場, 李連傑有貴人帝王尊嚴, 甄子丹則以花木蘭師傅嘅角色出場, 重點係喺花木蘭劉亦菲對戰鞏俐, 鞏俐雙眼有神煞出火光, 片中演外族女巫妖氣沖天極具氣場。

今次新預告唔再將重點放喺劉亦菲個人身上, 新版預告中可以睇到花木蘭代父從軍嘅來龍去脈亦都加強咗戰爭嘅場面,當中最重要嘅三位主角 李連傑甄子丹鞏俐悉數登場, 尤其係演外族女妖鞏俐嘅戲份甚多, 見到鞏俐對住劉亦菲講話如果大家發現你嘅身份絕對唔會對你守下留情, 似乎只有鞏俐一個睇穿佢嘅身份係女兒身。呢個其實也是花木蘭故事多年來的大疑問,到底大家點會唔知道佢係女人呢?定其實花木蘭係樣衰到無人理佢男定女?還是說其實要代入SOD的思維,開拓軍旅的另類故事。

其實老實講如果美國人劉亦菲唔係講咁多嘢得罪世人,其實佢的表現係幾討好嘅,文戲武戲都有一定的水準。只可惜奈何作「對」呢?飾演花木蘭老豆的華裔美籍男演員馬泰外型酷似中共國家主席習近平,依然成為網友熱捧的焦點。 

對於真人版電影花木蘭冇木須龍,外國花木蘭影迷絕大部分都難以理解並表示抗議,不過中國內地觀眾嘅評價就認為木須龍可有可無, 佢地將重點放喺劉亦菲以及抗戰匈奴對抗外族嘅戰役當中, 認為呢套係一套保家衛國嘅大偉大電影,如果此片最後大成功榮光應歸何處? 



近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024