{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 16 Jan 2020
【時間輪迴再現】湯告魯斯《異空戰士》將會開拍續集死完重生

2014年大家做咩野?記唔記得一場必敗的戰役,當年湯告魯斯(Tom Cruise)主演科幻電影作異空戰士(Edge of Tomorrow),Tom Cruise被派往前線作戰;不過由於無實戰經驗好快就陣亡,但死亡一刻就經歷馬上復活回到初抵軍營重新點重生,於是靠復活的能力,不停儲經驗值,愈戰愈強..... 有無印像?異空戰士導演宣告將會拍第二集,而更加會有新的「時間輪迴」讓劇情更加複雜。



第二集的異空戰士將會改名做「Live Die Repeat: Edge of Tomorrow」。無錯,Live Die Repeat正是呢套戲精髓,而且當年係用佢作為宣傳標語,於是第二集戲名就咁溝埋就搞掂。今時今日,「死完又死無限復活」呢種橋段唔再創新, 就好似無間道嘅概念, 如今已經有好多好多死完又死嘅電影以及電視劇集,所以第二集喺概念上必須要有更多創新嘅地方,否則只憑湯告魯斯個人魅力,好難大叫座大賣票房。

異空戰士2014 年由德格·里文 (Doug Liman) 執導電影由湯告魯斯 (Tom Cruise) 與艾美莉·賓特 (Emily Blunt) 主演,原劇本改編自日本作家櫻坂洋所創作的輕小說(All You Need Is Kill) ,以「時空旅行」為主軸,描述Tom Cruise飾演的William Cage)與外星生物對抗的過程當中,獲得「回溯時間」的能力,而他必須靠著多次輪迴的過程,找到戰爭勝利的方式,由於故事情節有趣係當時嚟講係想法創新所以得到好多觀眾的喜愛。

在 Instagram 查看這則帖子

How many whiteboards is too many? #LiveDieRepeat2

Doug Liman(@dougliman)分享的帖子 於 發佈

而近日Doug Liman導演終於正式展開續集計畫,他在 Instagram 分享一張電影團隊為時間軸構思的照片,暗示著續集的「時間輪迴」將會讓劇情更加複雜。不過雖然劇組已經開始度緊橋, 但兩大男女主角似乎仲未能夠排期, 電影暫時只係籌備階段幾時正式開拍就要等新消息。湯告魯斯嘅電影真係好多又好繁忙,職業特工隊第7同第8集同時拍攝當中,得閒死唔得閒病,拍戲無間道中。

有幾多人曾經睇過第一集, 係咪好期待佢嘅第2集呢? 如果世界真係可以死完又死, 大家儲夠經驗值對抗壞人, 可能勝利真係好快就嚟到, 但係你唔使太開心因為你唔係重新嗰個人,你只係每一次失敗中陪死嘅嗰一位前線士兵, 最後勝利嗰條時間線可能唔係你身處緊嘅呢一條時間線,不過有盼望,係會勝利



近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024