{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 14 Feb 2020
【日本工藝】Luxman延遲推出新旗艦SACD播放機 D-10X

日本國民級音響企業 Luxman 今日情人節正式推出旗下全新次旗艦CD播放機 Luxman D-03X,可以趕及今日預訂,做情人節最佳HIGHEND級禮物,不過如果上更上一層樓,Luxman 的最高旗艦新作擁有SACD播放的Luxman D-10X昨日就公告要廷期到四月二十日先推出。 D-10X原本預計2019年12月就可以推出,結果廠方極罕見推遲出售日期,可能受到環球經濟和武漢肺炎疫情影響,反正2月14情人節劍指日本日本Luxman D-03X,應該都係發燒友其中一個最完美禮物。

被推遲出售的SACD播放機Luxman D-10X,擁有日本Luxman的新世代最高規格,有全新的一體化機架LxDTM-i,配備新型的超低相位噪聲時鐘模組,具有高精度和低抖動特性,可降低震盪頻率附近的噪聲。配合最新DAC雙配ROHM“ MUS-IC” BD34301EKV可以支援 USB輸入PCM768kHz / 32bit / DSD22.4MHz / 1bit,USB輸入兼容768kHz / 32位PCM數碼檔案和22.4MHz的DSD數據,規格上非常全面和創新,玩齊所有數碼格式。而且支援MQA-CD / MQA檔案的播放,再加上旗艦級SACD / CD播放,數碼能力全面強大,造到精準而靚聲,機內仲配備了2種可選模式模擬FIR濾波器,可在播放SACD / DSD文件時將其調整為所需的音質。

D-10X的鋼水一如廠方過去誇張,前面板厚度就達8mm,用上高剛度原始機構LxDTM-i,機體結構牢固包裹在鋁鋼中,鋁製側框架穿透後端,並具有5 mm厚的鋼頂板,可以牢固阻擋外部震動。反正簡單講就是用料誇張強大,機體極防塵和安靜性極佳。輸出放大配備左最新版本原始反饋方法ODNF-u,進一步提高了錯誤檢測的準確性,極大減低失真,其他如電源牛等用料當然繼續係最高配置。不過,用到最HIGHEND的D-10X就要等到4月份先有。

而家,即今日就可以先買住次旗艦的D-03X,同樣支援MQA解碼,除左非SACD播放外,播放的支援性同D-10X一樣,當然用料就無咁強大,價格都較為鬆動。



為譽為日本國民音響的Luxman,每一代都係見證日本音響界的輝煌,如果你近期在家HOME OFFICE,想升級自己做HIGHEND HOME OFFICE扮工,就請出手預訂。



啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024