{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 19 Feb 2020
【8婆手機爭仔】新穎笑片《擇洗溝宅男》當AI電話親密過真人仲識呷醋

有啲演員例如亞當迪凡, 一睇就知係喜劇專家,呢部笑片劇情搞鬼有趣,幾創新,簡單講就係神級電話AI女同你條真人女友爭仔,當手機親密過真人,有手機已經可以代替女朋友,而呢套野有個靚聲智慧AI 叫Jexi,幫主角管理所有生活所需,但當主角亞當迪凡開始生活多資多彩時,部電話呷醋,無錯,識得呷醋有佔有欲的電話AI居然唔係恐怖片,係一部輕鬆笑片,電話讓人又愛又仇,要做到好笑幽默有嘲諷又讓大家有共鳴難得,但咁的劇情唔恐怖其實係幾可怕,搞到我都好想睇呢部《擇洗溝宅男》搞咩鬼!

通常睇戲睇前作,呢部電影的創作人喜劇橋王鍾魯卡斯&史葛摩亞即係《醉爆伴郎團》個班底,今次以智慧電話作為啟發點,引用人類對智慧電話的依賴去創作搞笑故事,橋段其實唔算真好創新,但用電話去代入,將電話轉換成一個重要角色就幾新穎。導演表示本片透過趣味角度來看待人工智能議題,講述現代人手機成癮荒謬性的時機:「這部電影要獻給對手機又愛又恨的大家。你實在喜歡手機,但又納悶是否過度使用手機,這是對這個經驗的嘲諷與共鳴。」

喜劇天后露絲拜恩(Rose Byrne)今次為電影關鍵角色AI「茜」配音,成為呢套戲的重點,Rose時常客串喜劇,曾演出《賤鄰50》(Neighbors)、《最爆伴娘團》(Bridemaids)等,也曾在科幻電影《AI終結戰》(I Am Mother)當中扮演機器人「母親」的聲音演員,以讓人安心的穩重聲線讓觀眾印象深刻。今次單純聲音的出位演出唔知可唔可以叫最佳女配角。


故事大綱其實有無少少似你,當「Siri」係命根的宅男阿肥(亞當迪凡 飾) ,趁換手機改投超人工智能助手「澤茜」(露絲拜恩 聲演) 的懷抱,但「澤茜」完全唔聽使喚,反喝令阿肥衝出舒適圈,例如:迫他向女神琪琪 (亞歷山德拉詩普 飾) 表白?出街同朋友把酒談心?甚至挑戰極限名人Party?...... 儘管餐餐撞板,但唔再怕死嘅阿肥與琪琪奇蹟撻著,而澤茜亦同時愛上阿肥,因妒成恨的「她」將結合網絡與科技優勢,威脅阿肥回心轉意!

其實如果將手機轉返作人,即主角有個女仔朋友可能唔太吸引,一路幫佢改變人生,指指點點,然後當主角大個仔有拖拍時就呷醋,最後發覺原來關係已唔止朋友咁簡單............如果這是人,根本就老土得很的故事,不過換成手機就有點不一樣,畢竟比最後發覺原來大家係兄妹唔可以一齊來得有趣,其實連冥婚都可以做題材,同電話結婚又未嘗不可,電話來講加D配件你想點玩都得啦!又有一個哲學的問題,人是否可以同AI或非實體的靈戀愛?如果人可以同「靈」戀愛,咁係咪超越左物種褻瀆左造物者?又唔駛咁遠如果AI可代入做你老母,日日煩住管住你,做你老母可能好過做你老婆,未來AI老母反而有得諗,有咩得罪人比人問候你電話姐!

有時想法太複雜倒不如輕輕鬆鬆入場大笑一番,前題係套戲要堅引到我笑,否則不排除我會大叫『回水』同「除褲」,睇個預告同外國口碑呢套野可能都可以一睇。

 



電影資料--片名:擇洗溝宅男

上映日期:2020年3月5日

導演:鍾魯卡斯、史葛摩亞

主演:亞當迪凡、露絲拜恩(聲演)、亞歷山德拉詩普、米高皮拿

語言︰英語

級別︰IIB

片長︰85分鐘

類型︰喜劇、愛情



Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024