{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 20 Feb 2020
【不安倍增】日本的士佬受訪中途忽驚聞確診武漢肺炎震驚全球

呢位日本武漢肺炎的士司機訪問直播震撼全球應係前無古人後希望無來者,已經係網絡世界傳頌,成為最經典的訪問,話說日本TBS電視台記者偶然訪問到一個同國內確診的士司機有關聯的同行的士佬佢接觸過病者,但仲開緊工車緊記者,仲口口聲聲話唔驚自己一定無事,無自我隔離,照開車搵食,而就係訪問中途,收到相關單位通知佢「確診」中武漢肺炎,當場嚇到同場記者同觀眾傻,訪問震撼日本,也為防疫意識遠遠不如香港市民的日本人打響社區爆發巨響,香港有沙士恐怖經驗,應該比日本人有更強的防疫戒心,當然抗疫在民祝願中日民間大覺醒,靠自己都要保持身體健康,千萬注意防疫第一。

日本近一週開始疑社區暴發武漢肺炎病例,當中最大的源頭來自東京的一位的士司機,疑似在1月參加「屋船」舉辦的新年晚會時,被一位接待過中國湖北旅行團的服務員傳染,然後的士司機又傳染其岳母最後導致岳母死亡,後來政府一一檢查參加宴會的所有人都陸續發現爆出感染個案!而今次呢單訪問係隨機記者搭的士問下,巧遇當日有份上「船屋」參加活動的的士佬(佢唔隔離仲開工!)

佢首先認左有份開「船P」,仲口口聲聲話自已無事,檢驗過結果一定係「陰性」,因為咁耐都無人通知佢中招,無通知就即無事!!司機之後向記者講述當日情況,指出用來舉辦宴會的「屋形船」,人與人都靠得相當接近,而且用公筷但你又夾下我又夾下都可能有傳染風險。呢個時候,記者就開始聽到有D驚,就要求停車作戶外車外訪問離開車內密閉空間。


呢刻司機仲堅稱自己無事,仲話有事就大穫,工都開唔到,無人聯絡即無事啦!戲劇性的時刻出現,的士就係訪問中收到電話,係日本健保單位來電,佢仲答自己開緊工,做緊電視台訪問,隨即被要求,遠離記者同上,因為佢被告之已經中左招確診武漢肺炎。



司機聽到晴天霹靂的消息……對話被收錄「我已經離開記者啦」...「下「陽性」……必需要住院?」「現在沒有症狀吧?」「沒有」,呢段長達50分鐘的訪談,由最初的士司機氣定神閒覺得無事,到最後180大反差直播收到電話,嚇呆所有人,包括電視機前睇報導的觀眾。希望做訪問的記者吉人天相,呢種咁「爆」的訪間,相信機會難逢,有今生無來世,大家真係要好好保重,有咩懷疑就要自我隔離保障他人也保障家人。無咩事近期唔好去日本啦!

呢條片已成為「經典傳奇」訪問啦!大家小心無任何病徵的都可能會確診。




啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024