{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 21 Feb 2020
【五彩斑斕】Sony 推出青春細粒版WF-H800真無線藍芽耳機

Sony去年推出可能係世界上最多好評的主動式降噪真無線耳機 WF-1000XM3,今年為推向年輕耳機族群推出聲音更清澈動人,外觀更有活力多色,一派青春的新款耳機WF-H800真無線藍牙耳機。擺脫沉悶單色,讓耳機都有Gel甲感可以展現個人穿搭風格,加上超舒適人體工學的三點式接觸結構,色彩繽紛最適合送畀女朋友。

全新的WF-H800,一眼睇落去就知主打後生族群, 全系列耳機有五種不同顏色選擇每一款都採用雙色調組合, 同Sony過去黑白兩色單調設計完全唔同。新「色」設計再補強Sony強大技術,繼續發揮藍芽5.0的穩定傳輸,支援左右聲道同步傳輸,比起傳統的由一隻耳當master,再傳到另一耳,同步傳輸的時間差更少。最佳化的天線確保訊號強度與傳輸品質,無論係邊度睇戲打機,其超低延遲的無線連接可確保聲畫同步。

比去年進步的有Sony自家的專利技術360 Reality Audio的DSP,可以讓聆聽更具臨場感和空間感,加強聆聽的體驗。DSEE HX獨家技術也包含在內。透過與支援DSEE HX的Sony自家器材配對,可以將原本CD音質甚至經破壞性壓縮的MP3音訊,透過AI演算提升到高解析音質。對一般非音樂發燒友來講係十分便捷好用的處理,反正就提升日常生活的音質。



通過Sony Headphones Connect App,可調整EQ、環繞音效、開啟DSEE HX等功能,讓您體驗Sony WF-H800的智慧。耳機仲內建距離感測器,可以偵測您單邊用定已完美配戴,並依狀況調整播放模式。智慧應用移一隻耳機,音樂就會暫停;再戴返,又會繼續播放。方便女朋友遇到好姐妹可以停低吹兩水。

Sony科技就係方便,打電話支援語音助理,無論致電、播歌、搵朋友上網等都方便好用。耳機充飽滿電下,可以連續聽歌8小時,彩色靚靚充電盒可完整充電一次,總計有16小時的播放時間。如果需要緊急充電,WF-H800支援快速充電,只需10分鐘,就可以支援70分鐘的音樂播放。夠哂方便。色彩豔麗的WF-H800提供紅橙綠藍黑五種特別的色彩,用色相當之迷人。




再講落去,咁到底應該買WF-1000XM3定係全新顏色艷麗的Sony WF-H800,作為一個負責任的男性我覺得兩個就像買「勞」男裝同女裝,個人認為WF-H800嬌小一點加上無降噪功能,適合女朋友用,我就會選擇大舊小小的WF-1000XM3,但小孩子才做選擇,可以的話買哂就知邊個最好。



Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024