{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 06 Mar 2020
【被私了】超驚慄社會電影《4x4瘋鎖》偷車賊被困特製車廂

又有一套超正的新電影推薦,內容相當另類爆裂,電影叫《4x4瘋鎖》主要講一個偷車賊爆入一架正常4X4車想偷野,但就好像入左曱甴屋咁有入無出,車廂變成最可怕的密閉空間,全車上銷防彈單向玻璃隔聲隔畫,與外界完全隔離睇到出面但無法逃脫,缺糧缺氧等死,超驚悚懸疑,然後車上電話仲要接通,係冷血車主特設的復仇「局」,一面等死一面被人冷言細數你的罪行,全片3份1時間由男主角一人係恐懼車廂鬥室,拍得驚恐刺激,然後就開始社會審判,呢個恐怖車「局」係社會深層次問題,擺明要報復暴力「私了」,「偷到又點?你逃走到嗎?」電影一出就因為劇情同演出嘆為觀止, 畀多個國家要求購買版權重拍,難得香港居然引入上映,極度有趣。



香港社會近年對「私了」呢個詞語有更深入同唔同的辯解,當制度以及權力的醜惡同歪曲嘅社會價值連結,大家就會覺得用私刑去報復罪人係可行同公義的行為。當然當你真正睇住一部特級「私了」驚嚇片就會有唔同的反思。就算正正常常社會打個拳頭交,都總有幾個大愛正義人士係旁邊俠義大叫唔好打,唔好打咁唔好。不過電影中又係咪有大愛之徒定全部人原來都好支持甚至睇住你「死」,非常有趣的人性批判,大家入場自己思考一下人性。

而電影就算唔用複雜的深層次問題去睇,本身毫無冷場的故事情節血脈沸騰觀眾肯定腎上腺素飆升。男主角彼得蘭仙尼演出的精彩演技,可以想像無對手戲下一個人用傑出的肢體語言,時而誇張的呈現,帶領觀眾逐步相信他宛如實驗室白老鼠的絕望處境。再聽埋電話系統車主的恐怖聲音同內容,絕對令人非常絕望。



《4x4瘋鎖》電影由西班牙和阿根廷共同拍攝,故事好像好簡單由一場單純的偷車竊案開始,發展出令人血脈沸騰的劇情,探討民眾對社會治安的不安全感,同時引申「私了」的必要性好評如潮!如果你睇過或頂得住《恐懼鬥室》之類的驚嚇片,呢部無咩血腥但心理感超強的大作就一級推薦,當然我仲會推薦呢個導演馬里奧高恩其他作品,包括之前的大作叫《玩謝大作家》都相當之幽默諷刺。



故事簡介

《玩謝大作家》導演馬里奧高恩最新話題作《4X4瘋鎖》!平凡不過阿根廷的街道上,一架看似再正常不過的私家車,一個男人輕鬆破窗而入,奪去所有值錢的東西再打肆破壞,卻發現全車經已上鎖,深陷牢不可攻的「密室」裡.....藉著一宗看似微不足道的盜竊案,觸發社會深層次問題!失去公義,迫出人性貪婪、執著、暴力「私了」種種問題……「偷到又怎樣?你逃得了嗎?」

 


電影《4X4 瘋鎖》

上映日期:2020年3月12日

導演:馬里奧高恩

主演:彼得蘭仙尼、路易斯布蘭多尼、達迪布列瓦

語言︰西班牙語

級別︰IIB

片長︰93分鐘

類型︰犯罪



Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024