{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 10 Mar 2020
【神級寧靜】英國iFi Audio推出全新iPower X電源牛軍用黑科技

音響其實就是電器,玩音響就係玩「電」,電的源頭如果「靚」聲音出來就會有完全唔同的聽感,這是玩音響的發燒友一直堅信的理念之一。一般影音電器跟機用外接開關電子火牛被認為是衰聲之源,英國iFi Audio係2015年就推出一種名iPower電源供應器,標榜超低底噪並搭載軍用等級的ANC主動抗噪電路,據說一直係平價電源牛市場的皇牌商品,近期iFi又再改潮換代推出神級全新iPower X電源牛,外觀更霸氣、軍用ANC主動抗噪電路升級第2代,輸入電容大一半達到47uf,而輸出電容大150%,數字上超低噪聲只有1uV噪比原本更好20倍,以數字論極級驚人,可說是「神」級的電源產品,如果你有器材用緊5V、9V、12V、15V的電子牛你會唔會想轉左佢做ipowerX試下有幾神奇?

如果你信服同跟iFi Audio廠的論述,呢隻ipowerX將會帶比你超級寧靜好聲的安定感。讓耹聽背景變得更「黑」更「靜」從而加強聲音細節,而iFi power只係幾舊水的價錢,相比起其他選項包括購買LPS電源牛甚至購買大型電源隔離牛式電源處理器,開支屬「蚊」比同「牛」比,當然新款ipowerX同舊款的理念同運作一致,只是用料更好,供電能力更強A數更高,數據上更靚。 

音響有趣的地方是眾說紛紜,iFi Ipower為例多年都係備受爭議的產品,iFi強調經過實際量測iPowerX電源供應器的底噪於1uV,甚至比自家另一款電源供應器仲更加安靜,也比線性電源LPS安靜。不過好多發燒友對其科學式數據表達不相信,覺得只是取巧玩數字,而實際聲音表現評價也分兩派,一派認為用後完全唔掂,另一班人則評價為非常抵用,改變明顯,刀仔鋸大樹,今次新升級版本相信又會引起發燒友新一輪爭議,反正舊版港幣$400都唔駛,係下下萬萬聲的音響世界,實在是窮人恩物,新版ipowerX價格都可望一千樓下,買來試試「黑科技」都係一大玩樂點,音響嘛耳聽為實。

記住一樣野,iPowerX依據輸出電壓/電流不同,一共有5V / 3.0A,9V / 2.5A,12V / 2.0A,15V / 1.5A四種版本,購買用家一定要確認自己的需要!除左V數外,大家仲要睇埋A數,例如家中有些大型影音用無線路由器可能用到12V/4A以上的電源配置,咁ipowerX只能提供2A輸出就屬於唔適用,如果你一定要改善電源建議你另造線性電源LPS。新版ipowerX來講以5V版本為例已調高到3A的輸出,好多音響用的小型器材同裝置都已經好夠用,例如Raspberry Pi或其他相似的微型電腦等等。

iFi Audio的音響配件產品又平又多花款,喜歡在低價位求改變的用家最適合,剩係玩佢ipower電源牛變聲都有排你試,我聽過有發燒友家中一用就10個ipower牛,全屋所有用SMPS電子牛小型電器全部用哂,聲音係咪真係好出色?佢話係咪係囉反正幾百元一個仲「平」過林鄭捐比乞兒!

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024